Johnd Geplaatst: 9 februari 2012 Johnd 1 0 Geplaatst: 9 februari 2012 Hallo, Ik heb een internetbedrijf van ongeveer 3 maanden oud. Heeft het zin om op websites als adfunds.biz te adverteren? Gr Link naar reactie
1 Wouter Hol Geplaatst: 9 februari 2012 Wouter Hol Moderator 3,2k 353 Geplaatst: 9 februari 2012 Nee. Link naar reactie
0 espen Geplaatst: 9 februari 2012 espen 564 35 Geplaatst: 9 februari 2012 Het lijkt mij dat je liever mensen op je site krijgt die ook echt interesse in jouw product/dienst hebben. Dit soort bedrijven betalen per bezochte pagina, de mensen die daaraan meedoen zijn geïnteresseerd in die paar cent per bezoek, en zullen dus zoveel mogelijk pagina's willen bezoeken, de inhoud daarvan zullen ze in die ene seconde dan waarschijnlijk ook niet eens zien laat staan lezen. Trouwens, vaak zijn dat soort bezoeken volledig automatisch, ook wel bots genoemd, je hebt er dus echt helemaal niets aan. Webdevelopment, logo & grafisch design Link naar reactie
0 Romano Sandee Geplaatst: 9 februari 2012 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 9 februari 2012 Ik zou juist zeggen van wel... Als je 50.000 bezoekers voor een halve dollar op je site krijgt, lijkt me een koopje ;) ;D Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
0 RicardoV Geplaatst: 9 februari 2012 RicardoV 164 6 Geplaatst: 9 februari 2012 Binnen welke termijn ontvang je de bezoekers? Voor 50 cent kun je 't altijd proberen maat zoals gezegt, de bezoekers hebben vaak niet de intentie om iets te kopen. Link naar reactie
0 Danco Geplaatst: 9 februari 2012 Danco 1 0 Geplaatst: 9 februari 2012 Kan me niet voorstellen dat dit veel zal opleveren. Heb hier zelf wat experimenten gedaan en kwam tot de vaststelling dat het meer oplevert van een klein aantal gerichte bezoekers te krijgen dan een groot aantal die wildweg naar jouw site doorgestuurd worden Link naar reactie
1 R.I.P. | Peter Bonjernoor Geplaatst: 9 februari 2012 R.I.P. | Peter Bonjernoor 8,7k 582 Geplaatst: 9 februari 2012 Denk even na - da's 1/1000e cent per bezoeker. Zo veel zijn die bezoeken waard. Niks. Maar goed, waar hebben we het over - doe eens gek, gooi je halve marketingbudget er tegenaan, koop 100.000 bezoekers en laat ons weten wat de resultaten zijn! IN MEMORIAM Link naar reactie
1 Wouter Hol Geplaatst: 10 februari 2012 Wouter Hol Moderator 3,2k 353 Geplaatst: 10 februari 2012 Grappig dat er mensen zijn die kennelijk van mij verwachten dat ik een concreet, helder en bondig antwoord naar een gemiddelde spammer als de topic starter verder zou moeten onderbouwen of zelfs helemaal niet zou moeten plaatsen. Je zou tenminste verwachten dat, als er al serieus op een 'vraag' als deze ingegaan zou moeten worden, dat er van de TS extra informatie verlangt wordt. De topic starter geeft, naast een zeer vage aanbieding van adfunds.biz, namelijk helemaal geen concrete informatie en/of toelichting op zijn 'vraag'. ;) Link naar reactie
0 dannyverhoeven Geplaatst: 10 februari 2012 dannyverhoeven 354 8 Geplaatst: 10 februari 2012 Grappig dat er mensen zijn die kennelijk van mij verwachten dat ik een concreet, helder en bondig antwoord naar een gemiddelde spammer als de topic starter verder zou moeten onderbouwen of zelfs helemaal niet zou moeten plaatsen. Je zou tenminste verwachten dat, als er al serieus op een 'vraag' als deze ingegaan zou moeten worden, dat er van de TS extra informatie verlangt wordt. De topic starter geeft, naast een zeer vage aanbieding van adfunds.biz, namelijk helemaal geen concrete informatie en/of toelichting op zijn 'vraag'. ;) Juist. Gewoon spam. Is het lezen nog niet eens waard :) Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl Link naar reactie
0 sal86 Geplaatst: 10 februari 2012 sal86 32 3 Geplaatst: 10 februari 2012 Als media strateeg denk ik zelf dat het effectiever zal zijn om uw online bezoekers via een offline medium te binden of blootstellen aan uw website. Offline situaties zijn ideaal om elk doelgroep specifiek aan te spreken. Wil men opvallen bij relevante internetsurfers is het van belang dat de medium de boodschap is, en niet alleen 'een middel'. Verder zou ik de alternatieve medium analyseren op o.a. diens potentiële 'stickiness' en niet alleen op basis van bereikcijfers, wat men vroeger deed. Q-band Innovating print media Link naar reactie
0 Paradocx Geplaatst: 11 februari 2012 Paradocx 316 7 Geplaatst: 11 februari 2012 Snel een website opzetten in Joomla. 3/2/2012 http://forums.digitalpoint.com/showthread.php?t=2393054 Dan overal op internet spam berichten plaatsen. Vervolgens te koop zetten voor 650€. 4/2/2012 http://websitestekoop.nl/adfunds-verdien-50dag/ Dat daar nog altijd mensen intrappen. Tip: zet ook een ad op flippa. Link naar reactie
0 Jaap B Geplaatst: 11 februari 2012 Jaap B 270 34 Geplaatst: 11 februari 2012 en dan waarom zou je zo'n goudmijntje die 50 euro per dag oplevert willen verkopen? Bossewinkel tuindecoratie Link naar reactie
0 Romano Sandee Geplaatst: 2 april 2012 Romano Sandee 2k 151 Geplaatst: 2 april 2012 Nee heeft geen zin. PUNT Volgens mij was dat de conclusie al. Snap niet zo goed wat zinnig is aan je bijdrage, behalve dat je zo makkelijk aan je 10 berichtenscore komt... Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community Link naar reactie
0 Paradocx Geplaatst: 2 april 2012 Paradocx 316 7 Geplaatst: 2 april 2012 Deze topic was in de eerste plaats gestart met als doel bezoekers te lokken naar een spam website. Op deze manier kan de website van ts bezoekers lokken en kan hij dus proberen het geheel te verkopen voor 650€. Maar blijkbaar trekt deze spammer andere spammers aan. Topic mag wat mij betreft wel op slot. Het is voldoende zo. En nee ik ga geen drukwerk bestellen Raoel. Link naar reactie
0 Norbert Bakker Geplaatst: 2 april 2012 Norbert Bakker Moderator 18,1k 35 2015 Geplaatst: 2 april 2012 Dit topic gaat inderdaad op slot, en de onzinpost is verwijderd zodat deze niet meetelt voor de postcount Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven. Vragen of offertes? → Contact Link naar reactie
Johnd
Johnd
Hallo,
Ik heb een internetbedrijf van ongeveer 3 maanden oud. Heeft het zin om op websites als adfunds.biz te adverteren?
Gr
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag