• 0

50,000 bezoekers voor $0.50

Aanbevolen berichten

14 antwoorden op deze vraag

  • 0

Het lijkt mij dat je liever mensen op je site krijgt die ook echt interesse in jouw product/dienst hebben. Dit soort bedrijven betalen per bezochte pagina, de mensen die daaraan meedoen zijn geïnteresseerd in die paar cent per bezoek, en zullen dus zoveel mogelijk pagina's willen bezoeken, de inhoud daarvan zullen ze in die ene seconde dan waarschijnlijk ook niet eens zien laat staan lezen.

 

Trouwens, vaak zijn dat soort bezoeken volledig automatisch, ook wel bots genoemd, je hebt er dus echt helemaal niets aan.

logo & grafisch design

Link naar reactie
  • 0

Kan me niet voorstellen dat dit veel zal opleveren. Heb hier zelf wat experimenten gedaan en kwam tot de vaststelling dat het meer oplevert van een klein aantal gerichte bezoekers te krijgen dan een groot aantal die wildweg naar jouw site doorgestuurd worden

Link naar reactie
  • 1

Grappig dat er mensen zijn die kennelijk van mij verwachten dat ik een concreet, helder en bondig antwoord naar een gemiddelde spammer als de topic starter verder zou moeten onderbouwen of zelfs helemaal niet zou moeten plaatsen. Je zou tenminste verwachten dat, als er al serieus op een 'vraag' als deze ingegaan zou moeten worden, dat er van de TS extra informatie verlangt wordt. De topic starter geeft, naast een zeer vage aanbieding van adfunds.biz, namelijk helemaal geen concrete informatie en/of toelichting op zijn 'vraag'. ;)

Link naar reactie
  • 0

Grappig dat er mensen zijn die kennelijk van mij verwachten dat ik een concreet, helder en bondig antwoord naar een gemiddelde spammer als de topic starter verder zou moeten onderbouwen of zelfs helemaal niet zou moeten plaatsen. Je zou tenminste verwachten dat, als er al serieus op een 'vraag' als deze ingegaan zou moeten worden, dat er van de TS extra informatie verlangt wordt. De topic starter geeft, naast een zeer vage aanbieding van adfunds.biz, namelijk helemaal geen concrete informatie en/of toelichting op zijn 'vraag'. ;)

 

Juist. Gewoon spam. Is het lezen nog niet eens waard :)

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

Als media strateeg denk ik zelf dat het effectiever zal zijn om uw online bezoekers via een offline medium te binden of blootstellen aan uw website. Offline situaties zijn ideaal om elk doelgroep specifiek aan te spreken. Wil men opvallen bij relevante internetsurfers is het van belang dat de medium de boodschap is, en niet alleen 'een middel'. Verder zou ik de alternatieve medium analyseren op o.a. diens potentiële 'stickiness' en niet alleen op basis van bereikcijfers, wat men vroeger deed.

Q-band Innovating print media
Link naar reactie
  • 0

Deze topic was in de eerste plaats gestart met als doel bezoekers te lokken naar een spam website.

 

Op deze manier kan de website van ts bezoekers lokken en kan hij dus proberen het geheel te verkopen voor 650€.

 

Maar blijkbaar trekt deze spammer andere spammers aan.

 

Topic mag wat mij betreft wel op slot. Het is voldoende zo. En nee ik ga geen drukwerk bestellen Raoel.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 218 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.