Belastingdiens en Antwoord voor Bedrijven connecten

Aanbevolen berichten

Ik let meestal niet zo op die connecties, nu viel mijn oog er toevallig op.

En ja, in the grand scheme of things vind ik zoiets grappig ja.

Dat overheidsinstanties hier melden middels connecties dat ze met elkaar samenwerken, alsof HL daar verantwoordelijk voor is.

 

En dat is ook waarom het in off topic staat, als ik er iets mee zou willen dan ben ik meestal langer van stof.

Link naar reactie

 

Flauw. Er is iemand bij de Belastingdienst die in voorkomende gevallen antwoord geeft op vragen en er is iemand bij Antwoord voor Bedrijven. En die twee kennen mekaar. Lijkt me logisch, want social media zijn een nieuw en ietwat lastig terrein voor grote instanties. Is dus prima dat ze overleggen en ervaring delen. Vooral omdat sommige mensen op fora vijandig reageren op deelnemers namens grote overheidsinstellingen. Is een soort Calimerocomplex. Nergens voor nodig. Het zijn gewone mensen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

 

Flauw. Er is iemand bij de Belastingdienst die in voorkomende gevallen antwoord geeft op vragen en er is iemand bij Antwoord voor Bedrijven. En die twee kennen mekaar. Lijkt me logisch, want social media zijn een nieuw en ietwat lastig terrein voor grote instanties. Is dus prima dat ze overleggen en ervaring delen. Vooral omdat sommige mensen op fora vijandig reageren op deelnemers namens grote overheidsinstellingen. Is een soort Calimerocomplex. Nergens voor nodig. Het zijn gewone mensen.

 

Ook goede morgen! Maar ik proef -hier- nergens, in tegendeel zelfs, dat er maar ook iets van vijandigheid is......

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Nederland heeft internationaal gezien een enorm ambtenarenapparaat (een soort ‘waterhoofd’).

Sommigen in de politiek willen daar wat aan doen, anderen weer niet lijkt het.

 

Als wij (= de belastingbetaler) allerlei sociale media activiteiten van ambtenaren moeten bekostigen, dan kan je daar wel vraagtekens bij zetten lijkt mij.

 

Link naar reactie

Als wij (= de belastingbetaler) allerlei sociale media activiteiten van ambtenaren moeten bekostigen, dan kan je daar wel vraagtekens bij zetten lijkt mij.

 

Of nou iemand achter zijn computer vragen beantwoordt op internet of de telefoon opneemt in een callcenter, lijkt mij niet zo veel verschil. Ik vind het juist goed dat de BD met zijn tijd mee gaat en ook actief op internet is.

Link naar reactie

Nederland heeft internationaal gezien een enorm ambtenarenapparaat (een soort ‘waterhoofd’).

Sommigen in de politiek willen daar wat aan doen, anderen weer niet lijkt het.

 

Als wij (= de belastingbetaler) allerlei sociale media activiteiten van ambtenaren moeten bekostigen, dan kan je daar wel vraagtekens bij zetten lijkt mij.

 

 

inderdaad, als BD en/of overheid -op den duur- kunnen besparen in poppetjes door het inzetten van social media (of iets anders) dan, laat ze het aub doen!

 

En internationaal gesproken, hebben wij voor ondernemers een perfect apparaat...! Ook de Belastingdienst. Je hoeft het niet altijd met ze eens te zijn... maar ga eens in andere landen kijken

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Ok ik kan de multichanel bereikbaarheid van de belastingdienst goed waarderen. Ze gaan goed met hun tijd mee, men zit steeds vaker online en ik vind het persoonlijk erg makkelijk dat ik niet eerst de telefoon hoef te pakken en het nummer moet opzoeken. Voor iedereen is dit natuurlijk wel weer anders.

 

Ik juich de belastingdienst op dit gebied in ieder geval toe, wat wellicht nog een idee is voor de belastingdienst is skype te gebruiken. Voor zover bij mij bekend is dit nog niet mogelijk.

 

Fijn weekend alvast!

 

Gr.

Casper

De Partywinkel: ieder feest begint HIER.

 

Bij Partywinkel.nl kunt u terecht voor ballonnen, vlaggen, leeftijdsfeesten, themafeesten (Hawaiifeest), kinderfeesten, geboortefeesten, Abraham & Sarahfeesten, Huwelijksfeesten en alle andere feesten.

 

PartyWinkel.nl steunt KIKA.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 90 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.