Ga naar inhoud

Geslaagd!

Geplaatst:

Ron van der Kolk

Vandaag geslaagd voor mijn Black Belt examen in Lean Six Sigma! Morgen vlieg ik weer terug naar Nederland en dit weekend heb ik weer tijd om op HL rond te hangen ;-)

Ter info: "Lean Six Sigma is een wereldwijd bewezen en toegepaste methodiek die een aantoonbare en duurzame verbetering van het bedrijfsresultaat oplevert. Hierbij ligt de focus op wat de klant écht belangrijk vindt. Deze aanpak leidt tot het tegelijkertijd reduceren van kosten, het verhogen van de klanttevredenheid én het verkorten van de doorlooptijd."

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Featured Replies

Geplaatst:

Michel_S

Gefeliciteerd !!

En nu in de praktijk brengen, toepassen in je onderneming en voor je klanten.

Geplaatst:

Stoffenwinkel

gefeliciteerd! ik heb niet echt een idee waar ik nu precies aan moet denken by the way ;)

Geplaatst:

Jamie van Soest

Vet! Gefeliciteerd!! ;D

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Geplaatst:

trolink

Gefeliciteerd! Wil je misschien ook wat vertellen over de studie zelf? Ik vind het een zeer interessante methode en ben benieuwd naar ervaringen.

Geplaatst:

markusje

Heeft wat te maken met Kaizen las ik op je site. Op mijn stageplek kregen ze toen ook zo'n training in Kaizen. De volgende ochtend hing er een briefje op het prikbord: "Vandaag Kai-zen, morgen Pe-zen".

Geplaatst:

Josina

Mooi hoor. Je mag trots zijn op jezelf!

Geplaatst:

Linda Maas

Gefeliciteerd!

Marketing & Communicatie

Geplaatst:

Sabra

Gefeliciteerd! :-K

Geplaatst:

henkh

dacht eerst dat je voor een of ander vechtsport geslaagd was :-[

Maar Google weet het goede antwoord ;)

Gefeliciteerd en hopelijk maak je met jouw bedrijf hierdoor dit jaar een vliegende start. :)

Geplaatst:

Dave v. H

Gefeliciteerd!