Ga naar inhoud

Geslaagd!

Geplaatst:

Ron van der Kolk

Vandaag geslaagd voor mijn Black Belt examen in Lean Six Sigma! Morgen vlieg ik weer terug naar Nederland en dit weekend heb ik weer tijd om op HL rond te hangen ;-)

Ter info: "Lean Six Sigma is een wereldwijd bewezen en toegepaste methodiek die een aantoonbare en duurzame verbetering van het bedrijfsresultaat oplevert. Hierbij ligt de focus op wat de klant écht belangrijk vindt. Deze aanpak leidt tot het tegelijkertijd reduceren van kosten, het verhogen van de klanttevredenheid én het verkorten van de doorlooptijd."

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

Featured Replies

Geplaatst:

Michel_S

Gefeliciteerd !!

En nu in de praktijk brengen, toepassen in je onderneming en voor je klanten.

Geplaatst:

Stoffenwinkel

gefeliciteerd! ik heb niet echt een idee waar ik nu precies aan moet denken by the way ;)

Geplaatst:

Jamie van Soest

Vet! Gefeliciteerd!! ;D

Bezig met ontwikkeling incasso 2.0. Lanceerdatum: Medio Q1 2014!

Geplaatst:

trolink

Gefeliciteerd! Wil je misschien ook wat vertellen over de studie zelf? Ik vind het een zeer interessante methode en ben benieuwd naar ervaringen.

Geplaatst:

markusje

Heeft wat te maken met Kaizen las ik op je site. Op mijn stageplek kregen ze toen ook zo'n training in Kaizen. De volgende ochtend hing er een briefje op het prikbord: "Vandaag Kai-zen, morgen Pe-zen".

Geplaatst:

Josina

Mooi hoor. Je mag trots zijn op jezelf!

Geplaatst:

Linda Maas

Gefeliciteerd!

Marketing & Communicatie

Geplaatst:

Sabra

Gefeliciteerd! :-K

Geplaatst:

henkh

dacht eerst dat je voor een of ander vechtsport geslaagd was :-[

Maar Google weet het goede antwoord ;)

Gefeliciteerd en hopelijk maak je met jouw bedrijf hierdoor dit jaar een vliegende start. :)

Geplaatst:

Dave v. H

Gefeliciteerd!

Nu heb je weer een "uniek verkoop puntje" :)

Laat zien wie u bent op http://www.my-offer.nl/!

My Offer is hét online platform waarop zelfstandig ondernemers zichzelf en hun bedrijf presenteren.

• 1 month later...
Geplaatst:

Subcolors

Gefeliciteerd!

Internetbureau Subcolors

www.subcolors.nl | info@subcolors.nl

www.turkseadvocaten.nl | www.hostbedrijf.nl

Wilt u ook een professionele website ? dan bent u bij ons op het juiste adres, want wij weten dat de eerste indruk altijd blijvend is.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Marington

Gefeliciteerd!

Op zoek naar een stijlvolle leren laptoptas?

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Ron van der Kolk

• Auteur

Vorige week weer een weekje in Engeland geweest voor de volgende opleiding. Ik ben nu gecertificeerd TOGAF Enterprise Architect en automatisch lid van de Association of Enterprise Architects (AEA). :)

Erg leuk om weer nieuwe dingen te leren en als ondernemer zelf te kunnen beslissen over mijn opleidingsbudget ;D

Met vriendelijke groet, Ron van der Kolk MSc MBA

Ik werk via Inflection als interimmanager voor de publieke sector aan betere

dienstverlening, bedrijfsvoering & informatievoorziening door de overheid. 

• 3 weeks later...
Geplaatst:

PrimagoAdvies

Dat is het grote voordeel van het ondernemer zijn. :)

Heerlijk om steeds nieuwe dingen te leren en je eigen koers te bepalen. Ik snap dat helemaal!

Groeten van Hetty

• 1 month later...
Geplaatst:

whogenturf

Leuk, van harte gefeliciteerd. Dit zal ook wel voor een mooie carrière boost zorgen.

Geplaatst:

Maarten Stevens

Van harte!

Altijd goed om je kennis uit te breiden en het staat bovendien ook goed op je website e.d.

www.8D-games.nl Serious Games, Gamercials & Apps

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.