Een nieuwe klant plaatst een order voor een hosting pakket t.w.v. € 5.99 per maand, krijgt de login gegevens in een .PDF email en klaagt dat hij deze niet kan lezen waarop ik als antwoord geef dat hij misschien kan proberen vanuit een ander email programma daar ik normaal geen problemen heb met e-mails in .PDF formaat. Daarna begonnen de vriendelijke e-mails. Ik heb de order geannuleerd en het bedrag retour gestort minus administratie en transactiekosten.
Ik ben toch wel benieuwd hoe jullie omgaan met email zoals onderstaande van een aspirant klant. Ik krijg deze e-mails toch wel minimaal eenmaal per maand. Ik ben de confrontatie wel eens aangegaan, maar dat vind ik zonde van mijn tijd en het ondernemers gevoel. Negeren heb ik ook een tijd gedaan maar ik vind eigenlijk dat dit niet onbestraft mag blijven. Kortom ik ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken?
Okee, als je een flinke stapel kutrecencies overal op internet wilt
teruglezen als er iemand zoekt op "Sylconia" dan moet je dit flikken. Wie
weet krijg ik ze nog wel boven je eigen site gerankt.
Dat tientje interesseert mij niet hoor, het gaat mij om de belabberde
service en de ongehoorde ruk-mentaliteit. Schooier.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sylconia
Sylconia
mede ondernemers,
Een nieuwe klant plaatst een order voor een hosting pakket t.w.v. € 5.99 per maand, krijgt de login gegevens in een .PDF email en klaagt dat hij deze niet kan lezen waarop ik als antwoord geef dat hij misschien kan proberen vanuit een ander email programma daar ik normaal geen problemen heb met e-mails in .PDF formaat. Daarna begonnen de vriendelijke e-mails. Ik heb de order geannuleerd en het bedrag retour gestort minus administratie en transactiekosten.
Ik ben toch wel benieuwd hoe jullie omgaan met email zoals onderstaande van een aspirant klant. Ik krijg deze e-mails toch wel minimaal eenmaal per maand. Ik ben de confrontatie wel eens aangegaan, maar dat vind ik zonde van mijn tijd en het ondernemers gevoel. Negeren heb ik ook een tijd gedaan maar ik vind eigenlijk dat dit niet onbestraft mag blijven. Kortom ik ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken?
Okee, als je een flinke stapel kutrecencies overal op internet wilt
teruglezen als er iemand zoekt op "Sylconia" dan moet je dit flikken. Wie
weet krijg ik ze nog wel boven je eigen site gerankt.
Dat tientje interesseert mij niet hoor, het gaat mij om de belabberde
service en de ongehoorde ruk-mentaliteit. Schooier.
unquote
Sylconia voor domein registratie + e-mail + VPS + webhosting, download het gratis facturatie programma via http://www.sylconia.nl/gratisfacturatie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41298-onbeschofte-emails-van-soms-niet-eens-klanten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag