Ik ben bezig om een bedrijf op te zetten voor concepten van mobiele apps. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij meer over vertellen? Ik kan en wil niet zelf programmeren en zal het dus moeten worden uitbesteed. Een samenwerkingsverband zou ook ideaal zijn. Ik wil hetzelfde doen als het bedrijf Appar.nl. Hij heeft geen ontwikkelaar in dienst, maar werkt alleen voor zichzelf. Maar appar brengt ontwikkelaar en bedrijven samen. En hij bedenkt de concepten.
Ik hoop dat iemand mij verder kan informeren, helpen en tips geven.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Anoniem12345678910
Anoniem12345678910
Hallo,
Ik ben bezig om een bedrijf op te zetten voor concepten van mobiele apps. Wie heeft hier ervaring mee en kan mij meer over vertellen? Ik kan en wil niet zelf programmeren en zal het dus moeten worden uitbesteed. Een samenwerkingsverband zou ook ideaal zijn. Ik wil hetzelfde doen als het bedrijf Appar.nl. Hij heeft geen ontwikkelaar in dienst, maar werkt alleen voor zichzelf. Maar appar brengt ontwikkelaar en bedrijven samen. En hij bedenkt de concepten.
Ik hoop dat iemand mij verder kan informeren, helpen en tips geven.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Gr, B.Hey
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43157-ondernemen-in-apps/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
46 antwoorden op deze vraag