Ik moet binnenkort voor een zakenreis naar Azie en ben voornemens mijn stuwmeer aan airmiles in te zetten om een ticket te boeken. Deze airmiles heb ik in het verleden prive gespaard dus niet vanuit mijn huidige bedrijf. Mijn vraag is tegen welke kosten ik de tickets kan opvoeren voor de belastingdienst. De werkelijke waarde (het normale tarief voor deze vlucht onder gelijke voorwaarden op het moment van boeking, te valideren op de website van KLM) of helemaal niets?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jvdkraai
jvdkraai
Ik moet binnenkort voor een zakenreis naar Azie en ben voornemens mijn stuwmeer aan airmiles in te zetten om een ticket te boeken. Deze airmiles heb ik in het verleden prive gespaard dus niet vanuit mijn huidige bedrijf. Mijn vraag is tegen welke kosten ik de tickets kan opvoeren voor de belastingdienst. De werkelijke waarde (het normale tarief voor deze vlucht onder gelijke voorwaarden op het moment van boeking, te valideren op de website van KLM) of helemaal niets?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43230-airmiles-tickets-als-kostenpost-opvoeren/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag