Wij zijn een team van ecologen die allemaal vanuit huis werken. Het is mijn bedrijf, mijn collega's zijn allemaal in loondienst van mijn BV. Maar, omdat we vanuit huis, verspreid over het land werken denken mensen dat we een club ZZP-ers zijn. Daardoor zien ze ons niet als een volwaardig ecologisch adviesbureau. (Ik ben van mening dat ook een club ZZP-ers als volwaardig adviesbureau zou kunnen opereren, maar blijkbaar denken opdrachtgevers daar wel eens anders over.)
Oftewel: die gedachte moet de wereld uit. Aan jullie de vraag: hoe zouden jullie dat doen?
Zelf denk ik aan twee communicatie momenten waarop ik iets kan doen: onze website (zie handtekening, Regelink Ecologie & Landschap) en onze nieuwsbrief die we eens per jaar aan het begin van het jaar versturen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Johannes Regelink
Johannes Regelink
Hallo allemaal,
Wij zijn een team van ecologen die allemaal vanuit huis werken. Het is mijn bedrijf, mijn collega's zijn allemaal in loondienst van mijn BV. Maar, omdat we vanuit huis, verspreid over het land werken denken mensen dat we een club ZZP-ers zijn. Daardoor zien ze ons niet als een volwaardig ecologisch adviesbureau. (Ik ben van mening dat ook een club ZZP-ers als volwaardig adviesbureau zou kunnen opereren, maar blijkbaar denken opdrachtgevers daar wel eens anders over.)
Oftewel: die gedachte moet de wereld uit. Aan jullie de vraag: hoe zouden jullie dat doen?
Zelf denk ik aan twee communicatie momenten waarop ik iets kan doen: onze website (zie handtekening, Regelink Ecologie & Landschap) en onze nieuwsbrief die we eens per jaar aan het begin van het jaar versturen.
Jullie oplossing mag lekker creatief zijn: graaf zelfs!
Groeten,
Johannes
Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43257-communicatie-wij-zijn-geen-zzp-ers-maar-hoe/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag