Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mike252
mike252
Omschrijving van je concept:
na eerder bezig te zijn geweest met een ondernemingsplan of een fysieke winkel haalbaar was voor mij, besloten dat dit niet het geval was.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
nu toch verder gegaan met mijn hobby en er een webshop(je) aan gekoppeld.
aangezien deze net een week of 2 online staat en er nog wel een aantal dingen moeten gebeuren wil ik heel graag de mening van de higherlevel leden
wat er nog moet gebeuren is:
1.een voorpagina met een mooie slider en nieuwe producten.
2. inschrijven bij kvk indien dit nodig is.
3. betere product foto's met dezelfde achtergrond.
4. gratis lokale bezorging (omgeving apeldoorn) als mogelijkheid toevoegen aan verzendopties.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
een mooie en profesionele webshop ontwikkelen die goed loopt
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
dit is niet zozeer een ander concept maar ik wil uiteindelijk me meer richten op unieke en de wat duurdere items
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
ik wil graag de verbeter punten en tips ontvangen waar ik wat mee kan doen
[kleine opmaak technische aanpassingen gedaan o.a. dubbele koppen verwijderd -mod]
www.mooioudwonen.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/46823-beoordeel-mijn-nieuwe-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag