Ik vroeg me af hoe jullie aankijken tegen payroll binnen een organisatie. Vooral gezien de nieuwe Wet Werk en Zekerheid die ervoor zorgt dat veel bedrijven sneller een vast contract moet geven aan medewerkers of niet meer met proeftijden mag werken...
Voor veel bedrijven zorgen de nieuwe regels voor veel onzekerheid en minder flexibiliteit.
Zou het niet beter zijn om te kiezen voor 5,5 jaar flexibiliteit ipv na 2 jaar al een vast contract?
Payroll zou hiervoor e oplossing kunnen zijn en je kan ten alle tijden de medewerkers weer in dienst nemen je zit dus nergens aan vast.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
rvollers
rvollers
Goedemiddag,
Ik vroeg me af hoe jullie aankijken tegen payroll binnen een organisatie. Vooral gezien de nieuwe Wet Werk en Zekerheid die ervoor zorgt dat veel bedrijven sneller een vast contract moet geven aan medewerkers of niet meer met proeftijden mag werken...
Voor veel bedrijven zorgen de nieuwe regels voor veel onzekerheid en minder flexibiliteit.
Zou het niet beter zijn om te kiezen voor 5,5 jaar flexibiliteit ipv na 2 jaar al een vast contract?
Payroll zou hiervoor e oplossing kunnen zijn en je kan ten alle tijden de medewerkers weer in dienst nemen je zit dus nergens aan vast.
hoe kijken jullie hier tegen aan?
[Mod edit: titel verduidelijkt]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48520-payroll-de-oplossing-om-flexibel-te-werken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag