ik heb een nieuw idee, vroeger had je toch van die zakjes met pinda's. Tegenwoordig zijn die verpakkingen vaak vernieuwd, en zijn de zakjes hersluitbaar geworden.
Ik heb ook zo'n soort idee voor een fabrikant. Geen hele nieuwe verpakking. maar gewoon de tip eigenlijk om de verpakking hersluitbaar te maken.
Als ik het idee verklap, dan gaan ze dat doen en zeggen ze dank je wel doei.
Hoe kan ik voor dit idee betaald krijgen? Moet ik dan een patent aanvragen? (Ik heb daar geen geld voor) is er een andere oplossing?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kleermaker
kleermaker
Hoi
ik heb een nieuw idee, vroeger had je toch van die zakjes met pinda's. Tegenwoordig zijn die verpakkingen vaak vernieuwd, en zijn de zakjes hersluitbaar geworden.
Ik heb ook zo'n soort idee voor een fabrikant. Geen hele nieuwe verpakking. maar gewoon de tip eigenlijk om de verpakking hersluitbaar te maken.
Als ik het idee verklap, dan gaan ze dat doen en zeggen ze dank je wel doei.
Hoe kan ik voor dit idee betaald krijgen? Moet ik dan een patent aanvragen? (Ik heb daar geen geld voor) is er een andere oplossing?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/49468-hoe-werkt-een-nieuw-innovatief-idee/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag