Stel dat je een hele belangrijke websiite hebt die eigenlijk geen seconde mag uitvallen. Op die server draaien allerlei scripts en afreken systemen.
Wat is nou de beste methode om te voorkomen dat je uit de lucht valt?
Ik denk bijvoorbeeld al om gewoon twee providers te nemen en dezelfde website bij die providers te laten hosten. Maar ik heb weining kennis van dit soort zaken. Hoe zou je dit kunnen ondervangen?
Ik hoor namelijk met regelmaat dat de server van mijn provider nog wel eens uitvalt. Nu zit ik de aankomende periode even aan hen vast, maar om mezelf een beetje in te dekken overweeg ik een copy van die site te bouwen en ook gewoon ergens anders te hosten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
perry
perry
Stel dat je een hele belangrijke websiite hebt die eigenlijk geen seconde mag uitvallen. Op die server draaien allerlei scripts en afreken systemen.
Wat is nou de beste methode om te voorkomen dat je uit de lucht valt?
Ik denk bijvoorbeeld al om gewoon twee providers te nemen en dezelfde website bij die providers te laten hosten. Maar ik heb weining kennis van dit soort zaken. Hoe zou je dit kunnen ondervangen?
Ik hoor namelijk met regelmaat dat de server van mijn provider nog wel eens uitvalt. Nu zit ik de aankomende periode even aan hen vast, maar om mezelf een beetje in te dekken overweeg ik een copy van die site te bouwen en ook gewoon ergens anders te hosten.
Hoe zou ik dat het beste kunnen doen?
Perry
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4965-hoe-uitval-webserver-kunnen-opvangen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag