perry Geplaatst: 9 april 2005 perry 2k 34 Geplaatst: 9 april 2005 Beste HL leden, Daar ik met zoveel plezier een bijdrage wil leveren aan HigherLevel begin ik er achter te komen dat ik me momenteel slecht kan concentreren op hetgeen ik nu eigenlijk zou moeten doen. Op één of andere manier gebruik ik higherlevel om maar niet dat te doen wat ik eigenlijk moet doen (en dat is momenteel het werk waar ik weliswaar minder goed in ben, precies zijn , teksten uitwerken, overeenkomsten opstellen, nadenken over unique selling points etc..). Hoe dan ook, ik sta op de vooravond om iets moois op de markt te gaan brengen, maar zal dan wel alle concentratie uit de kast moeten halen die ik maar in me heb. O.a. op advies van een paar zeer dierbare HL leden (doch meer vanuit mezelf) heb ik dan ook besloten om me even van Higherlevel terug te trekken. Misschien raar, maar moet ik even doen. Tot zover heb ik met heel veel plezier het halen en brengen van kennis en inspiraties met jullie mogen delen, ik denk dat ik begin Juni, misschien eerder wel weer terug ben. Ik vertrouw er op dat jullie dit besluit begrijpen. Mochten er reacties komen op de nog door mij geplaatste berichten en ik geen antwoord geef, denk ik dat jullie wel bereid zullen zijn om het af te vangen. Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop me gauw weer toe te voegen. Tot ziens, Perry P.S. In principe wil ik als ik terug kom, wel weer een bijdrage leveren aan het modereren van innovatie en ideeën. Maar schrijf me maandagavond echt even helemaal uit (als dat kan overigens:-). Link naar reactie
Edo van Santen Geplaatst: 9 april 2005 Edo van Santen 2,7k 112 Geplaatst: 9 april 2005 ben blij dat ik dierbaar ben ;D ik vind het een wijs besluit, Perry. je hebt alle tijd en energie nodig voor de succesvolle lancering van je product. Sterkte met de laatste loodjes. Laat ons weten zodra je lanceert! Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
anna82 Geplaatst: 9 april 2005 anna82 658 13 Geplaatst: 9 april 2005 the web is just a click away. ;) ik bedoel je bent het natuurlijk zo snel gewend 'ff snel' te kijken of er nog leuke nieuwe posts zijn....ik wel iig. :-[ petje af dat je het je resoluut kan afleren. ;) Link naar reactie
Rico Geplaatst: 9 april 2005 Rico 89 0 Geplaatst: 9 april 2005 Heel verstandig Perry. Jouw activiteit op het forum is mij niet onopgevallen gebleven. Vanochtend tot vanmiddag heb ik zelf connectie problemen gehad, en dan pas dringt door hoe erg internet eigenlijk ook af kan leiden, en hoe het óók anders kan. Alleen de tekstverwerker met mijn ondernemingsplan op het scherm resteerde, en dat is voor mij ook een goede zaak. Denk dat ik de stekker er maar eens vaker uit trek ;) Suc6. Link naar reactie
jwkeus Geplaatst: 9 april 2005 jwkeus 212 0 Geplaatst: 9 april 2005 Een wijs besluit, succes met het lanceren van je product. JW Coffee-star | espressobars www.coffee-star.nl Quote: Kijk niet naar wat vandaag kan, maar denk aan wat morgen mogelijk is. Link naar reactie
perry Geplaatst: 10 april 2005 Auteur perry 2k 34 Geplaatst: 10 april 2005 Bedankt allemaal, En tot gauw, Perry P.S. Ben beneuwd hoe ik door de ontwennings verschijnselen heen kom :-) Link naar reactie
anna82 Geplaatst: 10 april 2005 anna82 658 13 Geplaatst: 10 april 2005 Bedankt allemaal, En tot gauw, Perry P.S. Ben beneuwd hoe ik door de ontwennings verschijnselen heen kom :-) anders blokkeren 1 van de programmeurs je ip, krijg je een lege pagina te zien als je vanaf jou thuis op deze site komt? ;) Link naar reactie
perry Geplaatst: 10 april 2005 Auteur perry 2k 34 Geplaatst: 10 april 2005 <> Hou me in de gate :-) Link naar reactie
Nico Schouten Geplaatst: 10 april 2005 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 10 april 2005 Succes Perry ! Synergeon Link naar reactie
nonex.nl Geplaatst: 10 april 2005 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 10 april 2005 Succes met je lancering Perry! Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
Anoniem6 Geplaatst: 10 april 2005 Anoniem6 92 0 Geplaatst: 10 april 2005 Succes perry! En ben stiekem wel benieuwd wat het is ;) Link naar reactie
Edo van Santen Geplaatst: 10 april 2005 Edo van Santen 2,7k 112 Geplaatst: 10 april 2005 Succes perry! En ben stiekem wel benieuwd wat het is ;) als je alle berichten van Perry bekijkt, krijg je een goed beeld. have fun. Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
FransH Geplaatst: 10 april 2005 FransH 70 0 Geplaatst: 10 april 2005 Perry alle goeie beslissingen hebben één ding gemeen....... :D Hoop dat het voor jou hetzelfde is! Veel succes en geluk met de lancering!! Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them Link naar reactie
Jeroen Bakker Geplaatst: 10 april 2005 Jeroen Bakker 9,9k 462 Geplaatst: 10 april 2005 Mocht je toch af en toe nog even langs willen droppen en ons willen/kunnen vertellen, dan zou dat erg leuk zijn. Alvast succes met de lancering en we zien je graag weer terug als de komende drukte achter de rug is! Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 11 april 2005 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 11 april 2005 Good luck Perry. Vind het uiteraard spijtig dat je nu moet afhaken, maar het is voor een Heel Goed Doel ! En dat is de reden waarom we hier allemaal bij elkaar komen, dus dat is alleen maar goed. Moedig besluit, ga nu en maak er wat van. We horen van je ! Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
Gast Verwijderd account Geplaatst: 11 april 2005 Gast Verwijderd account Geplaatst: 11 april 2005 Heel veel succes! gooz Link naar reactie
robberttk Geplaatst: 11 april 2005 robberttk 920 48 Geplaatst: 11 april 2005 ja veel succes en we zijn allemaal benieuwd denk ik :) Actieve jongerenvakanties en singlereizen Link naar reactie
Edward Geplaatst: 11 april 2005 Edward 3k 90 Geplaatst: 11 april 2005 Perry, Ik begrijp volkomen wat je bedoelt. Higherlevel slokt ongemerkt veel tijd op en die tijd gaat ten koste van andere zaken. Efficiënt en gedisciplineerd omgaan met de tijd die je voor HL beschikbaar wilt houden is soms bijzonder lastig. Met jouw voornemen kun je die kostbare tijd veel beter gebruiken. Heel veel succes met de launch en houdt ons op de hoogte vande vorderingen. Succes. jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel | Link naar reactie
Edo van Santen Geplaatst: 11 april 2005 Edo van Santen 2,7k 112 Geplaatst: 11 april 2005 ;D ;D via skype vroeg Perry me al of er iets bijzonders op HL gebeurd was. Kortom, via via blijft hij stiekem op de hoogte. ;D ;D Afkickverschijnselen ;D ;D Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c) "Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!" Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen