Trek me even terug

Aanbevolen berichten

Beste HL leden,

 

Daar ik met zoveel plezier een bijdrage wil leveren aan HigherLevel begin ik er achter te komen dat ik me momenteel slecht kan concentreren op hetgeen ik nu eigenlijk zou moeten doen. Op één of andere manier gebruik ik higherlevel om maar niet dat te doen wat ik eigenlijk moet doen (en dat is momenteel het werk waar ik weliswaar minder goed in ben, precies zijn , teksten uitwerken, overeenkomsten opstellen, nadenken over unique selling points etc..).

 

Hoe dan ook, ik sta op de vooravond om iets moois op de markt te gaan brengen, maar zal dan wel alle concentratie uit de kast moeten halen die ik maar in me heb. O.a. op advies van een paar zeer dierbare HL leden (doch meer vanuit mezelf) heb ik dan ook besloten om me even van Higherlevel terug te trekken. Misschien raar, maar moet ik even doen.

 

Tot zover heb ik met heel veel plezier het halen en brengen van kennis en inspiraties met jullie mogen delen, ik denk dat ik begin Juni, misschien eerder wel weer terug ben.

 

Ik vertrouw er op dat jullie dit besluit begrijpen. Mochten er reacties komen op de nog door mij geplaatste berichten en ik geen antwoord geef, denk ik dat jullie wel bereid zullen zijn om het af te vangen.

 

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en hoop me gauw weer toe te voegen.

 

 

Tot ziens,

 

Perry

P.S. In principe wil ik als ik terug kom, wel weer een bijdrage leveren aan het modereren van innovatie en ideeën. Maar schrijf me maandagavond echt even helemaal uit (als dat kan overigens:-).

 

 

 

 

 

Link naar reactie

Heel verstandig Perry. Jouw activiteit op het forum is mij niet onopgevallen gebleven.

 

Vanochtend tot vanmiddag heb ik zelf connectie problemen gehad, en dan pas dringt door hoe erg internet eigenlijk ook af kan leiden, en hoe het óók anders kan.

 

Alleen de tekstverwerker met mijn ondernemingsplan op het scherm resteerde, en dat is voor mij ook een goede zaak. Denk dat ik de stekker er maar eens vaker uit trek ;)

 

Suc6.

Link naar reactie

Perry,

 

Ik begrijp volkomen wat je bedoelt. Higherlevel slokt ongemerkt veel tijd op en die tijd gaat ten koste van andere zaken. Efficiënt en gedisciplineerd omgaan met de tijd die je voor HL beschikbaar wilt houden is soms bijzonder lastig. Met jouw voornemen kun je die kostbare tijd veel beter gebruiken. Heel veel succes met de launch en houdt ons op de hoogte vande vorderingen. Succes.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 245 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.