HL Coolste Ondernemers

Aanbevolen berichten

Beste Higher Levelaars,

 

Carp doet het, Sprout doet en en Fem nu ook. Lijstjes met "Coolste Tech Bedrijven".

 

Zelf geloof ik niet zo ik coole bedrijven, maar meer in coole ONDERNEMERS.

 

Wie vinden wíj nou de beste jonge ondernemers van dit moment?

Persoonlijk zou ik vast de volgende willen nomineren. Vullen jullie het lijstje aan?

 

Dennis Hettema van www.op3.com

Alef Arendsen van www.Jteam.nl

Arie Bos van www.coolgripgolf.com

 

Groeten,

Nils

 

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Ferdy Blaset: van www.gamica.com (mobile games) binnenkort in Sprout. Hele enthousiaste en doortastende ondernemer die samen met zijn compagnon een leuk bedrijf opbouwt rond mobile games. Hebben als eerste grote order Nokia/MTV binnengehaald.

 

Niles van den Berg: www.flyingbytes.nl: Ex-marketing manager van KPN, moest erg wennen dat je bijna alles zelf moet doen als ondernemer maar weet als geen ander mensen om zich heen te overtuigen, een samenwerker pur sang, met klanten en collega's.

 

Patrick Tiessen: www.netive.nl: Weer een enthousiaste hard werkende ondernemer. In de 2 jaar dat hij met zijn 2 compagnons bezig is halen ze de ene na de andere grote klant binnen. KPN, Ministeries, etc.

 

Eigenlijk nomineer ik dus, van de 30 ondernemers die we op het moment begeleiden, de meest enthousiaste en doortastende. Niet alleen omdat het succes brengt, maar omdat zij 'ambassadeurs' en goede voorbeelden zijn voor innovatieve ondernemers.

Pim de Bokx

www.pioneerz.com | managing the risk to dramatically improve

Link naar reactie

Misschien een idee om voor diegenen onder ons die nog nooit van deze mensen gehoord hebben een kleine toelichting bij de nominatie te zetten?

 

Dank u! :)

 

Dennis Hettema: Voormalig dotcom ondernemer, bedenker en oprichter van Higher Level en nu verantwoordelijk voor OP3 en de nieuwe H-E-L-L-O campagne van Heineken. Onwaarschijnlijk talentvolle ondernemer, onnavolgbaar.

 

Alef Arendsen: Voormalig mod van HL, onwijs aardige vent met een onwijs leuk en zich sterk ontwikkelend bedrijf. Combinatie van harder werker, denker en gepassioneerd ondernemer.

 

Arie Bos, winnaar van New Venture een paar jaar geleden, gegint meteen met export naar America. Het opmerkelijke van Arie is dat hij zich heel snel ontwikkeld. Stelt altijd vragen en stuurt zijn plannen/bedrijf continu bij. Heel handig en charmant.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Dank voor de nominatie en lovende woorden. Dat is de manier om reusjes van mij te krijgen ;) ;D

 

Er zijn zo onwijs veel gave top ondernemers actief op HL dat het me handig lijkt om een formuliertje te maken waarin HL leden hun eigen bedrijf voor de nominatie op te geven.

 

Dan nodigen we daarna de HL leden uit om te stemmen. Wat vinden jullie daarvan?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

misschien een aanvullend idee om de admin's uit te sluiten van deelname? anders wordt het zo'n inteelt feestje. het heeft namelijk wel de potentie om die kant op te gaan.

 

Waarom? Als de admin een cool bedrijf heeft heb ik daar geen moeilijkheden mee.

 

Als de admin een coole ondernemer is! :P ;D

Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them

Link naar reactie

Als ik moet kiezen voor HLs "COOLSTE" ondernemers, kies ik voor o.a. voor

 

- BDisOKE verantwoordelijk voor toch wel veel van de coolste flashstuff

- Anders omdat eBase (voorheen brdrijfsleider.nl) een van de beste referentie sites van Nederland is

- DoubleArt van Booreiland, tja bekijk het zelf maar

- Annedien van Impulsant en Marketingforum, hoef ik geloof ik ook niet veel aan toe te voegen.

 

om de lijst aan te vullen.

 

Iedereen op HL die ook wel cool is maar net niet COOOOL genoeg, zorg dat je :o wordt!

Link naar reactie

Die vent van McGregor en Spijker, famile van de sleepboten

 

Joop Donkervoort

 

Roel Piepertje samen met Kleisterlee

 

Die vliegende gozer achter Tango en nu routedirect

 

van Tuyl uit Bruchem, de fietsenmaker die een stapje verder gaat.

 

Die gozer van Diverto of Diverso, ben de naam een beetje kwijt.

 

Andre Rieu is natuurlijk ook een ondernemer

 

Over (oud) New Venrure,H Wijffels,enz deelnemers moeten toch ook voldoende boeiende verhalen te schrijven zijn ?

 

 

Denk ook dat het goed is als er een mix van oud en nieuw is.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 207 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.