wat is verstandig om te doen,ik heb wat geld en dat wil ik in gebruiken voor het geval dat het in jan tot maart gaat vriezen en ik geen inkomen heb,mocht het zo wezen dat ik het niet nodig heb wil ik er iets van kopen als investering.
maar als ik het op de bank laat staan of opneem dan betaal ik daar belasting over(volgens mijn boekhouder)maar zo kan ik natuurlijk nooit sparen omdat er over dat bedrag weer belasting vanaf gaat.
wat is nu raadzaam,iemand een idee,heb niet veel vertrouwen in mijn boekhouder omdat hij mij niet kan bijpraten en mijn zorgen kan wegnemen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hoveniertje
hoveniertje
wat is verstandig om te doen,ik heb wat geld en dat wil ik in gebruiken voor het geval dat het in jan tot maart gaat vriezen en ik geen inkomen heb,mocht het zo wezen dat ik het niet nodig heb wil ik er iets van kopen als investering.
maar als ik het op de bank laat staan of opneem dan betaal ik daar belasting over(volgens mijn boekhouder)maar zo kan ik natuurlijk nooit sparen omdat er over dat bedrag weer belasting vanaf gaat.
wat is nu raadzaam,iemand een idee,heb niet veel vertrouwen in mijn boekhouder omdat hij mij niet kan bijpraten en mijn zorgen kan wegnemen.
vriendelijke dank
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54957-geld-reserveren-voor-zware-tijden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
52 antwoorden op deze vraag