Ik wil een aantal producten inkopen vanuit China. Het gaat in totaal om 20 producten van 24x24x60 cm met een gewicht van 2.5 kg per stuk.
Per vervoer zou dit bestaan uit:
20x doos 24x24x60 cm / 2.5kg
OF
5x doos 48x48x60 cm / 10.0kg
Nu schrik ik behoorlijk van de verzendkosten vanuit China naar Nederland.
Vooral omdat op AliExpress bijna alles gratis te verzenden is vanuit China naar Nederland!!
Indien ik bijvoorbeeld alle producten los verzend (20x doos van 2.5kg) zijn er dan mogelijkheden om het ook stukken goedkoper naar Nederland te verzenden?
op dit moment staat de quote voor het verzenden van bovenstaande op 700USD en dat is ver boven ons budget.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
LasVegas
LasVegas
Hallo,
Ik wil een aantal producten inkopen vanuit China. Het gaat in totaal om 20 producten van 24x24x60 cm met een gewicht van 2.5 kg per stuk.
Per vervoer zou dit bestaan uit:
20x doos 24x24x60 cm / 2.5kg
OF
5x doos 48x48x60 cm / 10.0kg
Nu schrik ik behoorlijk van de verzendkosten vanuit China naar Nederland.
Vooral omdat op AliExpress bijna alles gratis te verzenden is vanuit China naar Nederland!!
Indien ik bijvoorbeeld alle producten los verzend (20x doos van 2.5kg) zijn er dan mogelijkheden om het ook stukken goedkoper naar Nederland te verzenden?
op dit moment staat de quote voor het verzenden van bovenstaande op 700USD en dat is ver boven ons budget.
Iemand tips? :)
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag