Ik heb enkele maanden geleden besloten om het vakdiploma transport te behalen en dat is me met succes gelukt. Echter weet nu niet hoe ik aan de slag kan?
Zelf zit ik te denken om te werken voor een vaste opdrachtgever. Het probleem is hoe kan ik klanten werven en is het misschien verstandig om te beginnen met 1 a 2 bestelbussen/meubelbakken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
logistics4you
logistics4you
Beste forumleden,
Ik heb enkele maanden geleden besloten om het vakdiploma transport te behalen en dat is me met succes gelukt. Echter weet nu niet hoe ik aan de slag kan?
Zelf zit ik te denken om te werken voor een vaste opdrachtgever. Het probleem is hoe kan ik klanten werven en is het misschien verstandig om te beginnen met 1 a 2 bestelbussen/meubelbakken.
Hopen dat er iemand hier ervaring mee heeft
Bedankt!
[Titel aangescherpt.]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58353-eigen-bedrijf-starten-met-een-vakdiploma-transport-hoe-kom-je-aan-klanten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
20 antwoorden op deze vraag