Ik ben terug verhuisd van het Verenigd Koninkrijk naar Nederland in december 2016. Sindsdien ben ik ZZP'er.
Mijn moeder zegt dat ik nog over gemiste jaren tegen betaling kan inleggen op mijn AOW, omdat ik hier niet gewerkt heb. Weten jullie of dit klopt en hoe je erachter komt of dit rendabel is?
Ik heb ook nog niet ingelegd op mijn pensioen in Nederland. Ik ben van plan dit snel op te pakken. Als ik het correct begrepen heb, doen meeste ZZP'ers die hun pensioen voor elkaar hebben deze 2 dingen allebei?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
candy1
candy1
Ik ben terug verhuisd van het Verenigd Koninkrijk naar Nederland in december 2016. Sindsdien ben ik ZZP'er.
Mijn moeder zegt dat ik nog over gemiste jaren tegen betaling kan inleggen op mijn AOW, omdat ik hier niet gewerkt heb. Weten jullie of dit klopt en hoe je erachter komt of dit rendabel is?
Ik heb ook nog niet ingelegd op mijn pensioen in Nederland. Ik ben van plan dit snel op te pakken. Als ik het correct begrepen heb, doen meeste ZZP'ers die hun pensioen voor elkaar hebben deze 2 dingen allebei?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59681-aow-pensioen-als-ict-programmeur-zzp/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag