multimiljonair

Aanbevolen berichten

Bodo Schäfer heeft hier reeds een bestseller over geschreven: Bereik uw eerste miljoen.

 

Aardig om te weten dat deze selfmade miljonair en money coach zelf failliet is gegaan. En dat was lang nadat zijn boek uit was.

 

Een ander boek van hem “De wetten van de winnaars” gaat wat minder over geld en wat meer over hoe je succesvol kunt worden. Dat is een alleraardigst boek!

 

Succes!

Link naar reactie

Heb het eerstgenoemde boek gelezen en vond het erg inspirerend, al is het alleen maar omdat ik sinds dat boek heb besloten ondernemer te worden en voor mijn eigen succes te kiezen. Het boek had ik geleend bij de bieb, maar vreemd genoeg kan ik nu nergens meer een boek van bodo schäfer vinden. Niet op Bol.com, Proxis, Ako, Bruna.

 

Correctie; Nu ik trouwens via de titel van het 2e boek op Google zoek wel. Vreemd. Niet leverbaar trouwens

 

De schrijver van dit topic heeft overigens wel wat losgemaakt, maar zich vervolgens niet meer laten zien. Weet je al hoe je miljonair gaat worden?

www.SportsMerchandisingEurope.com

www.fanartikel.nl

Link naar reactie

Kansen komen in werkkleding. Net zoals succes. De meest succesvolle mensen, volgen hun passie. Durf te spelen. Wordt ondernemer. Een leuk voorbeeld is Richard Branson, lees zijn autobio eens.

 

 

Succes

John

 

http://www.BIZZschool.nl.

Speciaal voor de kleinere onderne(e)m(st)ers, die ingaat op de belangrijkste succesfactoren. Hoe de kans op resultaat te versnellen. Voor degenen die groot durven te dromen en een krachtig business fundament wensen.

Link naar reactie

In het boek Zeno - Wie zaait zal oogsten, geschreven door Adriaan Hiele, wordt beschreven hoe je miljonair worden zonder al te veel moeite te doen. Alleen de tijd waarin het gebeurt is lang, ik geloof zo'n 40 jaar, maar daar staat tegenover dat het vrij eenvoudig te doen is en het een leuk appeltje voor de dorst kan zijn.

 

Misschien een tip voor je, als je het in 20 jaar wilt doen moet je gewoon je gewoon meer in gaan leggen per maand. :)

 

Groet,

Boudewijn

Link naar reactie

Erg rijk worden dat wil iedereen wel en het is ook mogelijk maar niet makkelijk. Het is een kwestie van tegen de stroom ingaan.

 

Het is gebleken dat mensen die rijk worden dingen doorgezet hebben waar anderen niet in geloofden. Visie dus en je niet laten afleiden van je doelstellingen.

 

Ikzelf ben onderweg en verwacht binnen 5 jaar miljonair te zijn met marketing van trendproducten. Dit doe ik met een bewezen succesformule en het werkt!

 

Link naar reactie

wezijn nu 3 jaar verder en ben je bijna miljonair

 

Wat ik me nu dan weer afvraag is wat in hemelsnaam iemand bezielt zich te registreren op Higherlevel en vervolgens zo'n topic met een hoog kul gehalte in een eerste post omhoog kickt?

Ik weet t, t is off topic maar toch, zo'n vraag al eerste post, ik vraag me dan af, WAAROM?

Ben benieuwd of iemand anders dit wel ziet..

 

gr ronny

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 83 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.