Vrijwilligers gezocht voor de promotie van HigherLevel

Aanbevolen berichten

Enthousiast over HigherLevel en wil je helpen bij het promoten ?

 

We gaan HigherLevel actiever naar buiten brengen. De reden hiervoor is dat we een rol van belang willen spelen voor nog meer ondernemers, dat meer leden de kwaliteit van ons forum vergroot (blijkt uit ervaring) en dat we ons geld waard willen blijven voor onze financiers.

 

Dit willen we op een aantal manieren doen : we willen meer aanwezig zijn bij evenementen voor (innovatieve) ondernemers, we willen de pers actiever benaderen en we willen gemakkelijker vindbaar zijn voor mensen die ons zoeken.

 

Jij kan daar een belangrijke rol in spelen. Hoe ?

 

Door je hieronder op te geven voor verschillende activiteiten. Als je dit hebt gedaan, betekent het niet dat we zomaar aannemen dat je onmiddellijk beschikbaar bent. Een HL-lid dat verantwoordelijk is voor een activiteit zal eerst contact met je opnemen.

 

Kan ik snel en gemakkelijk helpen met de promotie ?

De eenvoudigste manier om je steentje bij te dragen aan HigherLevel is door naar www.higherlevel.nl te linken vanaf je eigen site. Hierdoor stijgt HigherLevel in positie bij zoekmachines als Google, wat de kans vergroot dat nieuwe ondernemers ons kunnen vinden.

 

Andere activiteiten waarbij we je hulp goed kunnen gebruiken :

 

Voor ondernemers

•   Als ondernemer en lid van HL bereid zijn met de pers te praten over je eigen bedrijf en over de rol die Higherlevel speelt voor jou.

•   Namens HigherLevel aanwezig zijn op een van de Ondernemersdagen van de Kamer van Koophandel, die in het hele land worden georganiseerd.

•   Geven van presentaties namens HigherLevel.

•   Interviews geven over jou en je bedrijf die op de site van HigherLevel gepubliceerd worden.

•   Helpen om bijeenkomsten te organiseren, waarop HL-leden elkaar ontmoeten en met elkaar ervaring uitwisselen

 

Voor communicatie- en marketing-ondernemers :

•   Helpen samenstellen van de Nieuwsbrief van HigherLevel

•   Namens HigherLevel aanwezig zijn op een van de Ondernemersdagen van de Kamer van Koophandel, die in het hele land worden georganiseerd.

•   Diverse Public Relations activiteiten : opstellen van een persbericht, de pers te woord staan, bijhouden van de PR-pagina van HL en dergelijke

•   Geven van presentaties namens HigherLevel

•   Schrijven van promotiemateriaal over HigherLevel, zoals Powerpoint-presentaties, PDF-presentaties, Nieuwsbrieven en dergelijke

•   Interviewen van ondernemers voor content op de site van HigherLevel.

•   Helpen om bijeenkomsten te organiseren, waarop HL-leden elkaar ontmoeten en met elkaar ervaring uitwisselen.

 

Okay, wat moet ik doen ?

Het enige wat je hoeft te doen is om onder deze post op te zetten wat je wilt doen. Daarna wordt er contact opgenomen door een van onze teamleden. Vind je dit te openbaar en/of heb je nog vragen hierover, PB (ons interne mail systeem) dan naar mij, of mail mij gewoon.

 

Niets voor je erbij ?

Als laatste zijn we altijd naar leden op zoek, die we later mogen benaderen voor een activiteit over HigherLevel. Geef je op, dan weten we tenminste of we je mogen benaderen als we iets gaan organiseren !

 

Leuk als je meedoet !

 

Webwolff.

Link naar reactie

Enthousiast over HigherLevel en wil je helpen bij het promoten ?

De eenvoudigste manier om je steentje bij te dragen aan HigherLevel is door naar www.higherlevel.nl te linken vanaf je eigen site. Hierdoor stijgt HigherLevel in positie bij zoekmachines als Google, wat de kans vergroot dat nieuwe ondernemers ons kunnen vinden.

 

 

Is er een voorkeur?

1. link met IpowerHL.gif-je

2. link met tekst "HigherLevel" en ondertitel

3. alleen linkje met tekst "HigherLevel"

 

Antwoord Webwolff : Graag link met tekst Higherlevel en ondertitel, bedankt ! :D

Link naar reactie

• Als ondernemer en lid van HL bereid zijn met de pers te praten over je eigen bedrijf en over de rol die Higherlevel speelt voor jou.

• Namens HigherLevel aanwezig zijn op een van de Ondernemersdagen van de Kamer van Koophandel, die in het hele land worden georganiseerd.

• Interviews geven over jou en je bedrijf die op de site van HigherLevel gepubliceerd worden.

• Helpen om bijeenkomsten te organiseren, waarop HL-leden elkaar ontmoeten en met elkaar ervaring uitwisselen

 

Deze zijn wat mij betreft prima, presentaties zijn niet echt mijn ding.

 

De link staat erop!

Link naar reactie

Ik sta wel open voor een "commerciële vrijwilligers" rol, hierbij wil ik me wel inspannen om op diverse manieren HL onder de aandacht te brengen. Graag hoor of discussieer ik nog even mee in welk vat dat gegoten dient te worden. Daarnaast heb ik de mogelijkheid om "kosteloos" afdrukken te maken, dit ter ondersteuning aan de promotie.

 

Ik hoor wel welke ondersteuning gewenst is.

 

Dennis K.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Als hulp kan ik meelezer worden voor Nonex. Ik heb jarenlang voor verschillende kranten geschreven en schrijf ook teksten voor websites: ervaring heb ik genoeg.

Wellicht kan ik helpen met interviews of het opstellen van nieuwsbrieven. Natuurlijk ben ik ook bereid om zelf een interview te geven. :D

 

 

 

 

Link naar reactie

Sinds ik de vraag voorbij zag komen om Higherlevel te gaan promoten ben ik dit actief gaan doen, met name aan starters die ik help.

Het merkwaardige is dat als ik over Higherlevel begin (al dan niet met visuele ondersteuning) dat ik elke keer de opmerking krijg van "ja, maar als ik daar achter ga zitten dan kost me dat uren omdat je dan heel veel tegenkomt en veel gaat zoeken".

 

Aangezien ik me goed kan voorstellen wat men hiermee bedoeld vind ik dit een vrij lastig argument om mee om te gaan.

Misschien dat jullie tips hebben in zo'n geval!

 

Met vriendelijke groet,

 

Dennis K.

 

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Hi Dennis,

 

Op het forum vind je heel veel waardevolle informatie over heel veel onderwerpen die met ondernemen hebben te maken. Je hoeft dus maar op 1 adres te klikken om veel te weten te komen en dat is minder tijdrovend dan dit hier en dat daar op te zoeken. In plaats van tijdrovend kan je dit zoeken ook als een investering zien.

 

glass craft • glass art • glass recycling

Link naar reactie

Een algemene aanbeveling voor HigherLevel werkt maar voor weinig mensen. Pas als ze gefrustreerd zijn over de weinige antwoorden die ze her en der op het internet vinden, dan pas beginnen ze te denken aan een site als de onze.

 

Wat daarom het beste werkt : als men een concreet probleem heeft, ze dan naar ons toe laten komen. En laat ze proberen om een antwoord te vinden/krijgen via ons.

 

En dan zie je dat veel leden "hooked" raken aan HigherLevel.

Link naar reactie

Dames en heren,

 

Update

Even een korte update : ja, we gaan nu beginnen met de promotie - heeft iedereen al een link naar www.higherlevel.nl op zijn/haar site ? mooi ! ;)

In deze draad bleek dat de volgende mensen al geinteresseerd zijn om te promoten :

 

Igeek; Zaph; Dennis K; GJBraber; JosinaKrol; Oomph; Kermie; Webwolff; Nonex; …en de admins, natuurlijk. Dus dat gaat lekker.

 

Wijze van samenwerken voor Promotie

Ik stel voor om zoveel mogelijk in deze draad te doen : dat houdt alle info lekker centraal, het is een logisch plek gezien het onderwerp. Daarnaast zijn natuurlijk de PB (Persoonlijke Boodschap) en good-old email ook een optie.

 

Logo

Op dit moment zijn Mikky/Kermie en ik op de achtergrond bezig om door een professionele designer het HL-logo echt mooi te maken. Als we dit hebben, is het ook mogelijk om een echt professionele promotie te doen. Denk : T-shirts/professionele presentatie en dergelijke.

 

Promotie bij Congresbezoek en netwerken

Maar we hoeven niet alleen professionele spulletjes te hebben om een goede indruk achter te laten. Weet daarom dat het promotie-seizoen al begonnen is :

Vorige week vrijdag 2 september, waren tenminste 10 HigherLevel-leden bij de opening van de zaak van ons lid Venture Capital Coach, waarbij 80 genodigden waren. Je zal begrijpen : geen ondernemer is daar de deur uitgegaan zonder het "HL"-word gehoord te hebben.

 

Zo zal ik op 12 oktober op een Emerce-congres (blad over internet en e-commerce) staan en ga daar HL promoten. Ook denk ik dat ik regelmatig aanwezig zal zijn bij de HL-borrels, wat ook een aardige event voor promotie/ vergroting van het promo-team oplevert :D

Mocht je zelf ook al naar een congres/netwerk-bijeenkomst gaan en ga je daar HL promoten, meld het hier even.

 

Wie kan (een) presentatie(s) maken over HigherLevel ?

Doel van deze presentatie : een sjabloon voor als we in de toekomst gevraagd worden een algemeen verhaal over HL te doen.

Daarnaast worden we nog wel eens benaderd door journalisten, die zich afvragen wat HL is. In dit laatste geval zou het prettig zijn om standaard een PDF met feiten over HL te hebben.

 

En last but not least : kom maar met die goede ideen !

 

Ik ben benieuwd naar jullie reacties,

 

Webwolff

Link naar reactie

Hai!

Ik wil idd promoten, het logo staat al op mijn site maar nog niet online want ik ben nog met andere wijzigingen bezig. Aanstaande vrijdag heb ik mijn 'eigen' superkleine netwerkborreltje in A'dam. (voor creatieve ondernemers en ondernemende creatieven). Zonder die borrel te willen promoten (we zitten 'vol' voor as vrijdag en jullie gaan allemaal al naar de HL borrel) wil ik wel HL op die borrel promoten.

Je vroeg om iemand die een presentatie kan maken. Dat is waarschijnlijk véél te kort dag om te verwachten dat iemand die presentatie op mijn borrel komt geven máár heb je al een soort 'draft', een puntenlijstje van wat HL is en te bieden heeft? Zo niet, dan maak ik even een soort flyertje van dingen die op de website staan en print ik dat uit om uit te delen.

Wat ik vaak merk is dat mensen zeggen 'maar ik ben helemaal geen innovatieve ondernemer'. Grappig is dat, innovatief is een ruim begrip. Ik zou dan ook zelf bij het promoten het meeste hebben aan een duidelijke visie op het begrip 'innovatief'. Wanneer mensen zich daar dan tegen hun eigen verwachting in, in herkennen, is dat volgens mij al enthousiasmerend om eens bij HL te komen kijken.

 

Zo van 'heeeee, dan ben ik wél innovatief bezig'.

 

Idee?

Link naar reactie

Mogelijk kunnen/moeten we de HigherLevel partners wat meer opjutten iets aan forum promotie te doen.

Op de site van New Venture vind ik dat het forum redelijk ver weggestopt is.

De NV crew heeft verder weer een aardige hoeveelheid presentaties in de agenda staan.

De kans om hun NewVenture/HigherLevel forum te promoten.

Veel van deze presentaties vinden ook plaats op Universiteiten en hogescholen.

 

In Vindingrijk, het vakblad van de NOVU zou een uitgebreid artikel over ondernemen en HigherLevel ook niet misstaan.

Uitvinders krijgen namelijk ook met veel ondernemersvragen te maken.

 

Link naar reactie

Okay, eerste opzetje.

 

De opzet is in PDF. Stuur mij een mail als je hem in PPT wil hebben.

Kijk, lees, verbeter. Zet verbeteringen/aanvullingen/vragen, etc. hier op het forum, of mail ze naar mij.

 

En ik publiceer hem weer hier.

 

Oomph, was dit iets waaraan je dacht voor je party ?

Wat_is_HigherLevel_070905.pdf

Link naar reactie

Goeie aanzet, paar opmerkingen:

 

HL succesvol: dat hangt af van je criteria.

 

Technopartner 'onderdeel' van EZ? Hoe het precies zit weet ik niet, maar volgens mij is het een organisatie op ietwat meer afstand.

 

HL heeft geen 'leden' want het is geen vereniging. Noem het subscribers of ingeschreven deelnemers aan het forum.

 

Sprout heeft geen status aparte. Er zijn meer mediapartners, ondermeer Zibb.

 

Pas op dat je features niet verwart met user benefits.

 

In z'n algemeenheid: HL mag meer fun uitstralen. Presentatie dient daarom duidelijk en aantrekkelijk te zijn. HL needs design & more spirit....

 

Go to HL! 8)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Ik vind het een prima opzet Ewout.

 

echter, op pagina 6 zeg je dat er per maand 3,8 miljoen hits zijn.

als ik de op stats pagina kijk, zie ik (voorbeeld augustus 2005) 488.476 hits.

 

zijn jouw cijfers dus JAARcijfers i.p.v. maandcijfers of kijk ik met mijn neus?

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Technopartner 'onderdeel' van EZ? Hoe het precies zit weet ik niet, maar volgens mij is het een organisatie op ietwat meer afstand.

 

Higherlevel.nl wordt gefinancierd vanuit TechnoPartner. TechnoPartner is door Economische Zaken in het leven geroepen om actie te ondernemen om Nederlandse Technostarters te stimuleren, en wordt op haar beurt weer door EZ gefinancierd.

 

Sprout heeft geen status aparte. Er zijn meer mediapartners, ondermeer Zibb.

Naast Zibb nog anderen inderdaad. Sprout heeft geen voorkeursbehandleing, maar is één van de partijen die zelf aangegeven heeft met HL te willen samenwerken. We staan ook open voor andere samenwerkingen, mits die toegevoegde waarde hebben voor de doelgroep (hoe breed die ook moge zijn) van HL.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 215 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.