Lees ik het nu goed, en is het voor ondernemers interessant om de KOR gewoon te proberen, ook al weet je dat je meer dan 20k omzet gaat maken?
De eerste 20k vrij, hoewel wat lastiger administreren omdat je geen btw kunt heffen en verrekenen (toch?), en vanaf de 20k grens ga je door zoals je nu doet. Dit mag je dan de komende 3 jaar niet meer doen, maar geeft je mogelijk voordeel het eerste jaar?
Iemand die het voor me kan toelichten, wellicht met fictieve cijfers of het ook echt direct geld oplevert?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TonyBalony
TonyBalony
Lees ik het nu goed, en is het voor ondernemers interessant om de KOR gewoon te proberen, ook al weet je dat je meer dan 20k omzet gaat maken?
De eerste 20k vrij, hoewel wat lastiger administreren omdat je geen btw kunt heffen en verrekenen (toch?), en vanaf de 20k grens ga je door zoals je nu doet. Dit mag je dan de komende 3 jaar niet meer doen, maar geeft je mogelijk voordeel het eerste jaar?
Iemand die het voor me kan toelichten, wellicht met fictieve cijfers of het ook echt direct geld oplevert?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61549-nieuwe-kor-interessant-voor-ondernemers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
38 antwoorden op deze vraag