Ik heb in de afgelopen 2 dagen 2 reviews gehad van mensen welke niks bij mij besteld hebben. Ik heb ze verzocht om contact met mij op te nemen maar dat gebeurt niet. Ze hebben echt niks bij mij besteld (naam en de omschrijving in de review komen niet overeen met iets wat ik verkocht heb) Ik heb ze al geraporteerd maar daar gebeurt niks mee (volgens mij gaat daar ook niks mee gebeuren) wat kan ik doen?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nick7203
nick7203
Hallo,
Ik heb in de afgelopen 2 dagen 2 reviews gehad van mensen welke niks bij mij besteld hebben. Ik heb ze verzocht om contact met mij op te nemen maar dat gebeurt niet. Ze hebben echt niks bij mij besteld (naam en de omschrijving in de review komen niet overeen met iets wat ik verkocht heb) Ik heb ze al geraporteerd maar daar gebeurt niks mee (volgens mij gaat daar ook niks mee gebeuren) wat kan ik doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/62589-reviews-van-mensen-die-niets-bij-mij-besteld-hebben/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag