N.a.v. een ander, recent topic op dit platform vraag ik mij af wat de minimale wettelijke opzegtermijn is voor niet nader omschreven leveringen 'webhosting service' als er geen contract of algemene voorwaarden van toepassing verklaard zijn of overlegd kunnen worden door leverancier, maar wel eerder twee of drie jaarlijkse facturen door een zakelijke klant (dus B2B) bij vooruitbetaling voldaan zijn.
Is er enige juridische basis om opnieuw op jaarbasis te factureren? Of bij uitblijven van betaling om tot incasso van het jaarbedrag over te gaan?
Kunnen levering van webhosting en mail services zonder meer opgeschort worden zolang betaling uitblijft?
Groet,
Highio
aangepast door Highio
"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Highio
Highio
N.a.v. een ander, recent topic op dit platform vraag ik mij af wat de minimale wettelijke opzegtermijn is voor niet nader omschreven leveringen 'webhosting service' als er geen contract of algemene voorwaarden van toepassing verklaard zijn of overlegd kunnen worden door leverancier, maar wel eerder twee of drie jaarlijkse facturen door een zakelijke klant (dus B2B) bij vooruitbetaling voldaan zijn.
Is er enige juridische basis om opnieuw op jaarbasis te factureren? Of bij uitblijven van betaling om tot incasso van het jaarbedrag over te gaan?
Kunnen levering van webhosting en mail services zonder meer opgeschort worden zolang betaling uitblijft?
Groet,
Highio
aangepast door Highio"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/63685-wettelijke-opzegtermijn-webhosting-service-zonder-contract-en-av/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag