Sinds een maand ben ik online gegaan met mijn webshop in Domotica producten (slimme apparaten) genaamd: www.primuscasa.nl
Ik ben nog druk bezig om het assortiment uit te breiden en verkoop al wat producten via Bol.com. Doel is echter om de bezoekers naar deze website toe te sturen en ze hier de aankoop te laten doen.
Ik nodig je graag uit om mijn webshop te bekijken en te beoordelen, ik sta open voor feedback zodat mijn webshop nog beter/mooier wordt.
Alvast bedankt voor je moeite.
Met vriendelijke groet,
Niels
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Website opgetuigd en assortiment opgebouwd met producten uit verschillende categorieën
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Potentiele klanten in contacten laten komen met Domotica producten en ze verleiden tot het maken van een aankoop
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Proberen beter te zijn in levertijd en klantvriendelijkheid. Groot voorbeeld is Coolblue
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Advies over hoe de website te verbeteren en mee te denken hoe meer klanten te bereiken
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PrimusCasa
PrimusCasa
Goedendag allemaal,
Sinds een maand ben ik online gegaan met mijn webshop in Domotica producten (slimme apparaten) genaamd: www.primuscasa.nl
Ik ben nog druk bezig om het assortiment uit te breiden en verkoop al wat producten via Bol.com. Doel is echter om de bezoekers naar deze website toe te sturen en ze hier de aankoop te laten doen.
Ik nodig je graag uit om mijn webshop te bekijken en te beoordelen, ik sta open voor feedback zodat mijn webshop nog beter/mooier wordt.
Alvast bedankt voor je moeite.
Met vriendelijke groet,
Niels
Website opgetuigd en assortiment opgebouwd met producten uit verschillende categorieën
Potentiele klanten in contacten laten komen met Domotica producten en ze verleiden tot het maken van een aankoop
Proberen beter te zijn in levertijd en klantvriendelijkheid. Groot voorbeeld is Coolblue
Advies over hoe de website te verbeteren en mee te denken hoe meer klanten te bereiken
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/71232-graag-jullie-bevindingen-van-mijn-webshop-domotica-producten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag