Nadat ik de vorige keer erg goed ben geholpen op HigherLevel heb ik besloten om een nieuwe vraag hier op het forum te plaatsen.
Mijn nieuwe vraag is het of het is toegestaan om een onderneming op te zetten waarbij veilingen worden georganiseerd waar enkel aan kan worden deelgenomen wanneer diegene een abonnement heeft afgesloten? Een veiling met exclusieve toegang met behulp van een maandelijks abonnement?
Ik hoop dat jullie mij van een antwoord kunnen voorzien
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BiancaDG
BiancaDG
Goedemiddag,
Nadat ik de vorige keer erg goed ben geholpen op HigherLevel heb ik besloten om een nieuwe vraag hier op het forum te plaatsen.
Mijn nieuwe vraag is het of het is toegestaan om een onderneming op te zetten waarbij veilingen worden georganiseerd waar enkel aan kan worden deelgenomen wanneer diegene een abonnement heeft afgesloten? Een veiling met exclusieve toegang met behulp van een maandelijks abonnement?
Ik hoop dat jullie mij van een antwoord kunnen voorzien
Alvast bedankt,
Bianca
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72396-toegang-tot-veiling-met-abonnement/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag