Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JohanVan
JohanVan
Hallo,
Heb wat rondgestruind op HL en heb niet echt een vergelijkbare situatie kunnen vinden.
Situatie;
Bemiddelingsbureau A levert al enige tijd personeel aan klant B. Er is geen raamovereenkomst omdat klant B hier geen ruimte voor heeft. Desalniettemin word op 20 november een aanvraag gedaan via de mail voor 5 medewerkers a 32 uur per week met ingang van 1-12-2022. Bemiddelingsbureau A reageert positief en levert de 5 namen. Gedetacheerden die al bij klant A rondlopen word al gevraagd naar beschikbaarheid en roosteropvulling. Bemiddelingsbureau A heeft al contracten getekend met de 5 gedetacheerden. 8 dagen voor ingang van detachering mailt klant A dat de 5 detacheringen niet meer van toepassing zijn en de detachering annuleert via de mail. De persoon verantwoordelijk voor de detacheren van klant A is geen contact mee te krijgen. De personen die we van klant A wel te pakken krijgen vinden het een vervelende situatie maar zijn niet de aangewezen persoon die hier iets kunnen betekenen, je blijft achter met 5 contracten en geen opdracht. Bedrijfsrisico of valt hier juridisch iets tegen te doen.
Met vriendelijke groet,
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag