• 0

MKB clickservice

Geachte,

 

Het begon allemaal met een telefoontje van een callcenter medewerker van de firma BeUP welke ons benaderde of wij interesse hadden in een gratis actie mee te doen in onze regio. Er waren maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar dus zij wouden graag met ons een afspraak maken. Het ging erom om hoger te scoren in google en beter vindbaar op zoekwoorden. Wij hadden wel interesse in wat ze te zeggen zouden hebben dus hebben vervolgends een afspraak gemaakt op de woensdag erna.

Zo gezegd zo gedaan stond er een vrouwelijke verkoop medewerker van de firma BeUP aan de deur kwartier na de afgesproken tijd. Ze begon met het verhaal officieel partner van Google te zijn en vragen te stellen over onze firma. Hoelang we al bezig zijn, wat we doen aan marketing, wat we overhielden na de verkoop van een van onze artikelen gemiddeld etc. Hierna heeft deze aardige mevrouw ons uitgelegd wat ze doen bij BeUP. Wij zouden tussen onze concurrenten op de eerste pagina van de google zoekresultaten komen op bekende zoekwoorden die bij onze firma van betrekking zouden zijn. En onze bezoekersaantallen zouden fors stijgen tot zeker wel 300 per dag. Hierna kwam ze aan met een standaard prijslijst van BeUP met verschillende gespecificeerde kosten zoals inschrijfkosten, en nog wat verschillende kosten. Deze werden allemaal doorgestreept en wij zouden het instap bedrag a 1250/1500 euro niet hoeven te betalen omwille van de actie die nu actief zou zijn in onze regio. Het maandbedrag wat wij zouden moeten betalen kwam uit op 155 euro EX btw. Eventueel konden wij extra clicks erbij nemen (dus wanneer men zoekt op een zoekwoord en ze klikken er daadwerkelijk op) Want in het standaard pakket zitten 3000 clicks. Maar de aardige mevrouw wist ons erbij te vermelden dat ze het eigenlijk niet mocht zeggen van haar baas maar dat het niet erg zou zijn als we over de 3000 clicks zouden komen en dat we er dan niks over zouden horen omdat ze daar toch niet naar zouden kijken volgends haar baas. Het contract zou eerst gelden voor een looptijd van 48 maanden. Dit klinkt voor een startende ondernemer natuurlijk als muziek in de oren alleen de looptijd zat ons een beetje dwars. Dus hebben gevraagd of dat ook korter kon. Mevrouw ging even bellen, opmerkelijk was dat wij dit niet mochten horen blijkbaar want ze liep even de kamer uit waar wij in zaten. Toen de mevrouw terug kwam was het geen probleem en de 48 maanden op het contract is doorgekrast en 24 maanden van gemaakt. Het maandbedrag is hier wel op aangepast, dit is nu 238 euro per maand. We vonden het wel goed klinken en na het snel doorbladeren van het contract maar getekend, continu onder het gepush van de mooie toekomst die we tegemoet zouden gaan door de vriendelijke mevrouw.

 

En toen begon de horror. Natuurlijk zoals iedereen zou doen ga je de firma googelen. Toen kreeg ik gelijk last van hartkloppingen en duizeligheid. BeUP blijkt een malafide oplichters firma met wurgcontracten dat haar afspraken niet nakomt! Helaas ben ik samen met vele andere gedupeerden in de val gelopen van dit bedrijf dat dochter is van Proximedia. Ik heb er heel het weekend veel over gelezen en dat we helaas geen recht hebben op de colportage wet.

Wij zitten hier in lichte paniek en met ons handen in ons haar, want we kunnen dit echt niet betalen! In het contract staat dat wanneer een automatisch incasso niet heeft kunnen afschrijven er automatisch 5 euro bijkomt per herinnering met een minimaal bedrag van 25 euro !

 

Wij hebben nog geen contact gehad met het bedrijf want we willen per eerste contact direct juist handelen. Wellicht dat ze ons morgen gaan bellen, zoals de verkoopster aangaf om onze gewenste zoekwoorden te bespreken.

 

Ik zal vandaag nog het contract inscannen en hopelijk heeft iemand voor ons een oplossing hiervoor!

Alvast enorm bedankt voor de moeite,

 

Benji barends

 

[titel ververst - mod]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Ah, Proximedia...jaren geleden was ik in mijn stamkroeg in Utrecht, en zaten de eigenaren achterin een gesprek te hebben met een meneer in een strak pak. Terwijl ik daar dus was, en zij perfect wisten hoe ik mijn vloeibare boterhammen bekostigde (we hadden het al eens inventariserend gehad over een website) hebben ze ter plekke, zonder mij er even bij te halen voor advies, een website + laptop + alle andere kul afgenomen van een verkoper die gewoon spontaan binnen was komen lopen.

 

Positief was dat de laptop het deed (de vele bedieningsproblemen lagen aan de gebruiker). De rest was helaas waardeloos - website, 'service', mogelijkheden, prijs/kwaliteitsverhouding, noem maar op. Met spijt als haren op hun hoofd hebben ze het peperdure contract uitgediend, en daarna snel een echte website laten bouwen.

 

Voor zover ik heb kunnen zien hebben ze niets illegaals gedaan, maar toch naaien ze je waar je bij staat. Zonder te zoenen. Geen zaken mee doen dus!

Link naar reactie
  • 0

Wat mij opvalt en waar ik mij aan erger is de argumentatie van meerdere contractanten om het contract te ontbinden dat ze het niet meer kunnen betalen. Wat en hoe Proximedia/BeUp ook probeert te verkopen, over de tarieven zijn ze volgens mij toch helder genoeg.

 

Mee eens, en nog meer erger ik me aan het feit dat er gewoon geen antwoord wordt gegeven op de vraag waarom de contractant er pas na het tekenen achterkomt dat hij de kosten niet kan betalen, terwijl deze van te voren duidelijk maken. Kijk, dat ze mensen in het ootje hebben genomen is schandalig. Maar de TS hoort m.i. niet bij de groep gedupeerden die aan het woord komen in de quotes van TwaBla.

Link naar reactie
  • 0

Helaas staan de contractpagina's niet meer in dit topic, maar ik moet me aansluiten bij o.a. Sabra dat ik werkelijk niet snap dat je het tekent.

 

Voor wat me ik nog kan herinneren van de keer dat ik het vanochtend doorlas:

 

[*] BeUP bepaalt hoe je website eruit gaat zien, zonder verdere invloed van opdrachtgever. Opdrachtgever kan alleen content aanpassen

[*] beUP bepaalt de domeinnaam waarop de site zichtbaar wordt. Geen enkele inspraak van opdrachtgever omschreven. Andere domeinnaam kan in overleg. Ik neem aan tegen meerprijs

[*] Nergens staat dat de domeinnaam van jou is of wordt. Stel dat je stopt met beUP, wat gebeurt er dan met je site en je domeinnaam?

[*] beUP verzorgt de hosting. Nul info over snelheid, capaciteit, uptime. Is ook allemaal expliciet uitgesloten, dus klagen over de snelheid heeft geen nut, evenmin als klagen over de eventuele downtime nut heeft

[*] beUP behoudt zich het recht voor niet via adwords te adverteren, maar mag ook via een andere zoekmachine adverteren.

[*] beUP bepaalt op welke zoekwoorden geadverteert wordt. Of die relevant zijn wordt niet vermeld. Voor hetzelfde geld kan men dus een extreem goedkoop zoekwoord kiezen met nul relevantie en zo goedkoop aan 3000 clicks komen.

 

Bovenstaande hoeft niet te gebeuren, wellicht wordt er iets heel goeds geleverd, maar door de manier van omschrijven moeten toch aan alle kanten alarmbellen gaan rinkelen?

 

Het is in mijn ogen een extreem slechte overeenkomst die in het voordeel van 1 partij geschreven is, laat dat helder zijn, maar als je dat tekent...

 

En ja, met dit bericht schiet TS niets op, dat spijt mij, maar wellicht andere lezers van dit topic wel.

 

Misschien kan 1 van de advocaten op HL nog wat tips aan TS geven.

Link naar reactie
  • 0

Wat ik gelezen heb van verschillende 'gedupeerden' is dat het contract op het eind van het gesprek op tafel kwam en snel artikel per artikel mondeling toegelicht werd en er daarna druk op de ketel gezet werd. Volgende afspraak bij concurrent, exclusiviteit, super aanbieding (you my friend for you very special price) alleen bij direct tekenen etc etc etc. (ik denk dat we allemaal die praatjes wel kennen).

 

Wat verder uit de verhalen op internet en vanuit de jurisprudentie blijkt is dat veel 'gedupeerden' ofwel startende ondernemers zijn of bedrijven die helemaal niets hebben met en op internet maar wel 'gek' gemaakt worden door de (vak)media over het internet en als je daar niet bent dat je de slag gaat missen.

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • 0

Ja maar, ook (startende) ondernemers kunnen toch rekenen? Ik vind dat geen excuus. Ook hier in Hulst ken ik verschillende ondernemers die met Proximedia in zee zijn gegegaan. En waarom? Omdat men dacht om voor een dubbeltje op de eerste rang te kunnen gaan zitten. Als dan blijkt dat het dubbeltje een kwartje blijkt te zijn, moet je niet gaan mekkeren.

Link naar reactie
  • 0

Wat mij opvalt en waar ik mij aan erger is de argumentatie van meerdere contractanten om het contract te ontbinden dat ze het niet meer kunnen betalen. Wat en hoe Proximedia/BeUp ook probeert te verkopen, over de tarieven zijn ze volgens mij toch helder genoeg.

 

klopt, maar.... ze beloven je dat je door hun dienst veel meer zal gaan verdienen en veel ondernemers zullen er dus vanuit gaan op basis van al die mooie beloftes dat ze doordat hun omzet door die dienst flink gaat stijgen ze die dienst makkelijk kunnen betalen.

Als dan blijkt dat die dienst geen cent oplevert blijkt dat het moeilijk wordt om die dienst nog te betalen.

Link naar reactie
  • 0

Wat mij opvalt en waar ik mij aan erger is de argumentatie van meerdere contractanten om het contract te ontbinden dat ze het niet meer kunnen betalen. Wat en hoe Proximedia/BeUp ook probeert te verkopen, over de tarieven zijn ze volgens mij toch helder genoeg.

 

klopt, maar.... ze beloven je dat je door hun dienst veel meer zal gaan verdienen en veel ondernemers zullen er dus vanuit gaan op basis van al die mooie beloftes dat ze doordat hun omzet door die dienst flink gaat stijgen ze die dienst makkelijk kunnen betalen.

Als dan blijkt dat die dienst geen cent oplevert blijkt dat het moeilijk wordt om die dienst nog te betalen.

 

Klopt ook, maar TS gaf ook aan 300 bezoekers per dag te krijgen, waarna in het contract 3000 per jaar stond. Ik kan me herinneren dat hij dat las voordat hij zijn handtekening zette. Waarom gaan er dan geen alarmbellen af? Gedupeerd zijn is een ding, gedupeerd willen worden omdat je - zoals Patrick het mooi zegt - voor een dubbeltje op de eerste rij wilt zitten en dan voor het gemak maar even door het contract bladert vind ik wat anders.

 

Nogmaals, het blijven schoften in mijn boekje. Maar het siert de ondernemende TS wel als hij hand in eigen boezem steekt. Je moet scherp en kritisch blijven als ondernemer, want je wordt helaas standaard overvallen door dit soort 'bedrijven' wanneer je start. (goh KvK, misschien een leuke idee voor een seminar??)

Link naar reactie
  • 0

Misschien verstandig om eens op te merken dat TS op dit moment nog op geen enkele wijze gedupeerd is.

 

Verwijten kun je pas maken als een wanprestatie is geleverd.

 

Ik neem het op geen enkele manier op voor BeUP, ken het bedrijf niet eens, maar het contract dat TS heeft ondertekend laat ook alle ruimte voor BeUP om juist wel de juiste dienstverlening te verzorgen.

 

Gr

Devlinx

Suscipere et finire

Link naar reactie
  • 0

Klopt ook, maar TS gaf ook aan 300 bezoekers per dag te krijgen, waarna in het contract 3000 per jaar stond. Ik kan me herinneren dat hij dat las voordat hij zijn handtekening zette. Waarom gaan er dan geen alarmbellen af?

De doelgroep van dit bedrijf zijn startende en kleine ondernemers. Voor de meeste van hen is internet marketing nog steeds rocketscience. Ik denk niet dat een gemiddelde startende ondernemer het verband tussen 300 bezoekers per dag en 3000 clicks op jaarbasis als iets geks zou zien. Weten zij veel hoe dat werkt. Zij zijn allang blij dat een bedrijf eens niet met een offerte van een paar duizend euro per maand aan komt, maar het heeft over een bedrag van een paar meijer per maand. Bovendien bezit het bedrijf ook nog over de nodige certificaten van Google dus ook aan de hand daarvan zou je niet zeggen dat het niet pluis zou zijn.

 

Het is nog steeds kwalijk dat ondernemers niet de moeite nemen om het contract goed door te lezen en maar gewoon hun handtekening zetten, maar je weet niet onder wat voor omstandigheden zo'n contract overlegd is en hoe "overtuigend" de vertegenwoordiger op dat moment was. Ik heb in elk geval nog niet gehoord dat er een ondernemer was die bijvoorbeeld een contract van BeUp via de post gekregen heeft om hem dan even in twee weken tijd rustig door te lezen om dan te beslissen om al dan niet te tekenen.

 

EDIT aan de andere kant is de TS tot nu toe de enige op dit forum die daadwerkelijk zaken gedaan heeft of wilde gaan doen met BeUP, dus misschien dit topic maar gewoon even laten rusten totdat er zich andere klanten van BeUP aan doen?

Link naar reactie
  • 0

Het is zeker een verandwoording van ondernemers zelf om goed onderzoek te doen en goed te lezen voordat een conbtract gesloten wordt.

Maar dit soort bedrijven werkt niet voor niks uitsluitend met starters (ik krijg zelf nooit meer telefoon van dit soort malafide bedrijven).

Deze zijn vaak nog niet zo handig en geloven dat soort verhalen veel sneller en zijn nog niet bekend met forums zoals deze.

 

Zou een mooie taak voor de KvK of branch organisaties zoals HBD zijn om elke startende ondernemer een soort van handleiding ondernemen te verstrekken waarin o.a. wordt gewezen op dit soort misstanden en hoe je daarmee moet omgaan (eerst altijd goed lezen, vervolgens bedrijf googelen en op ondernemers forums zoals hl ervaringen met dergelijke bedrijven opvragen.

 

Zoiets is heel makkelijk te voorkomen als ondernemers bij de start op degelijke veel voorkomende valkuilen gewezen worden.

Want wie van ons had bij de start al gehoord van bedrijven die enkel leven van het misleiden van net gestarte ondernemers (vergelijk het met roofvogels die op het stand loeren op jonge net uit het ei gekropen schildpadjes die nog nergens op voorbereid zijn)?

Link naar reactie
  • 0

 

Zou een mooie taak voor de KvK of branch organisaties zoals HBD zijn om elke startende ondernemer een soort van handleiding ondernemen te verstrekken waarin o.a. wordt gewezen op dit soort misstanden en hoe je daarmee moet omgaan (eerst altijd goed lezen, vervolgens bedrijf googelen en op ondernemers forums zoals hl ervaringen met dergelijke bedrijven opvragen.

 

 

Misschien word het tijd dat ondernemers in spé eerst een bepaalde opleiding volgen voordat ze zich kunnen inschrijven bij de kvk. Zou een hoop ellende en onwetendheid voorkomen.

 

Volgens mij was dit vroeger al zo?

Link naar reactie
  • 0
Misschien word het tijd dat ondernemers in spé eerst een bepaalde opleiding volgen voordat ze zich kunnen inschrijven bij de kvk.

 

De oude vertrouwde A(lagemene)O(ndernemers)V(aardigheden).

 

Tja op zich helemaal voor maar of dat in dit geval zou helpen weet ik niet. BeUp bedient zich van een soort overvaltactiek als ik de verschillende verhalen mag geloven (bijvoorbeeld deze)

 

Dan moet je sterk in je schoenen staan tegenover een goed getrainde verkoper, zeker zoals in dit geval iemand die verplicht ondernemer moest worden door een wetswijziging.

If you have to think... You haven't been Zenned! http://getzenned.nl

Link naar reactie
  • 0

Vroeger moest je volgens mij inderdaad verplicht een middenstandsdiploma halen. Maar ook nu kun je, voordat je van start gaat, een opleiding Praktijkdiploma ondernemer MKB volgen.

 

Als ik verder in de verschillende reacties lees dat de ondertekenaars misschien "onder druk" zijn gezet, moet ik denken aan de vroegere huis aan huis colportage. Ook al had je geen behoefte aan een (nieuwe) stofzuiger, velen kochten toch die mooie stofzuiger voor weinig geld van die aardige verkoper aan de deur. En ook die mensen voelden zich naderhand vaak in het ootje genomen. Maar ze waren er zelf bij toen ze akkoord gingen. Wat toen gold en nu nog steeds geldt: het is niet verboden om na te denken.

Link naar reactie
  • 0

Vroeger moest je volgens mij inderdaad verplicht een middenstandsdiploma halen. Maar ook nu kun je, voordat je van start gaat, een opleiding Praktijkdiploma ondernemer MKB volgen.

 

Als ik verder in de verschillende reacties lees dat de ondertekenaars misschien "onder druk" zijn gezet, moet ik denken aan de vroegere huis aan huis colportage. Ook al had je geen behoefte aan een (nieuwe) stofzuiger, velen kochten toch die mooie stofzuiger voor weinig geld van die aardige verkoper aan de deur. En ook die mensen voelden zich naderhand vaak in het ootje genomen. Maar ze waren er zelf bij toen ze akkoord gingen. Wat toen gold en nu nog steeds geldt: het is niet verboden om na te denken.

 

en toch vond de wetgever het nodig om voor die particulieren de colportage wet in te voeren om die consument tegen die opdringerige verkoper te beschermen.

 

En dat geld nu net niet voor bedrijven terwijl de klanten/ slachtoffers van dit soort bedrijven in feite niet veel meer zijn als consumenten met een KVK inschrijving.

 

Dat zo een wet niet voor grote bedrijven met tientallen personeelsleden enz. geld lijkt me prima, dat zijn al zodanig ervaren ondernemers dat ze geacht kunnen worden alles goed doordacht et doen, maar voor de kleine zelfstandige zou die colportage wet ook gewoon moeten gelden aangezien die wel heel erg dicht bij de particulier staan en nog veel minder ervaring hebben met dit soort zaken.

Link naar reactie
  • 0

Helaas staan de contractpagina's niet meer in dit topic, maar ik moet me aansluiten bij o.a. Sabra dat ik werkelijk niet snap dat je het tekent.

Tsja - gewiekste verkopers die misbruik maken van de goedgelovigheid en onwetendheid van hun potentiele klanten. Die vrienden van mij hebben ook na een half uurtje kletsen een contract van dik 7000 euro getekend, en nog geen uur later kon je al zien dat ze dat "Oh shit, wat heb ik gedaan" moment hadden.

Link naar reactie
  • 0

 

En dat geld nu net niet voor bedrijven terwijl de klanten/ slachtoffers van dit soort bedrijven in feite niet veel meer zijn als consumenten met een KVK inschrijving.

 

 

Dat wordt van geval tot geval beoordeeld. De rechter concludeert ook regelmatig dat de colportagewet wel van toepassing is op kleine zelfstandigen.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Komt bij in dit geval dat er van te voren een telefonische afspraak word gemaakt. Dus van Colpartage is heel strikt genomen geen sprake.

Wanneer het initiatief bij de verkoper ligt, partijen geen bestaande relatie van elkaar zijn en het gaat niet om een bepaald soort artikelen (o.a. groente en fruit), dan valt een dergelijke handeling wél binnen het bereik van de colportagewet. Het telefoontje (o.a. onder etenstijd) maakt deel uit van de "overvaltechniek".

 

Wanneer je zelf iemand uitnodigt ligt het anders. Maar wanneer je iemand uitnodigt om een kraan te repareren en hij weet jou een badkamer van 10.000 euro te verkopen waar je spijt van krijgt, dan heb je ook weer kansen via de colportagewet om de koop te ontbinden.

Link naar reactie
  • 0

klopt, maar.... ze beloven je dat je door hun dienst veel meer zal gaan verdienen

Volgens mij bestaat de kunst van deze categorie verkopers er juist uit dat ze wel suggereren dat je meer gaat verdienen, maar dat ze dat nergens zeggen of beloven, laat staan garanderen. Ook in de vraag van TS zie ik dat niet terug.

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

Ik heb gisteren met hun afspraak gehad.

Ik heb alle verhaal van die mooie vrouw( uit Azie) gehoort. voordat ik aan het bedrag van 155,00 kwam, vroeg ik haar hoe verdienen jullie? Haar antwoord was: Wij investeren in bedrijven. Dat was voor mij een vage antwoord .

 

Na heel veel korting moest ik een contract van 155,00 per maand voor 48 maanden lang handtekening zetten.

Ik zei direcet tegen haar dat ik het niet doe, omdat de 48 maanden te lang is.

Zij probeerde mij overtuigen in de toekomst dat ik het niet geloof( de toekomst bestaat niet).

Ik ga niet mijn heden verpesten voor de toekomst.

Toen heb ik het gelijk op rekenmachine gerekend, zei tegen haar dat het niet 155,00 is, maar wel Euro 7440,00. "doe normaal man"

Ik doe het niet.

Zij stond met haar boze gezicht op en weg ging naar andere kandidaat( slachtoffer).

Ik heb daarna op Google opgezocht: hoe kom je boven op staan op Google?

Dat was makelijk, je kan een account aanmaken bij google en je gegevens met categorien op zoekmachine zetten.

Google heeft geen zo'n partner.

 

Groetjes

Hashem

 

Link naar reactie
  • 0

Helaas kan mijn vriend zich ook tot 1 van de vele ontevreden klanten van Be up voegen.

Het ergste vind ik nog dat zij met mij telefonisch contact zochten met een (volgens die medewerker) fantastisch aanbod wat ik niet kon weigeren voor het maken en beheren van een website of webwinkel . Toen ik zei dat niet ik maar mijn vriend belangstelling voor een webwinkel had, zijn ze bij ons geweest. In het verkoopgesprek werd ons van alles wordt beloofd maar daarvan is helaas in het contract niks meer terug te vinden. Mijn vriend heeft dus getekend en wij dachten echt dat hij daar goed aangedaan had en dat zijn webwinkel tot een goed lopend bedrijf zou gaan uitgroeien met de hulp van Be up. Helaas is de werkelijkheid anders en was dit het begin van de inmiddels grote (geld)problemen en slapeloze nachten! Nu zit hij (dankzij mij) aan een contract vast van 4 jaar (48 maanden) terwijl ze in het verkoopgesprek over 2 jaar (24 maanden) spreken. Op dat punt zijn wij dus ernstig misleid!

Ook over de verrichtingen van Be up zijn we zeer ontevreden en hebben we dit meerdere malen duidelijk gemaakt aan Be up. Helaas wordt daar niets tot weinig aan gedaan. Als je dan bedenkt welk bedrag je daar maandelijks voor moet betalen had je zelfs al meerdere webwinkels kunnen maken bij andere bedrijven die wel hun werk goed doen!

De resultaten van de webwinkel zijn zo goed als nihil! Terwijl wij er zelf alles aan doen om die te promoten.

Dit zijn slecht enkele punten waar wij zeer ontevreden over zijn bij Be up, het is teveel om hier allemaal neer te zetten.

We hebben nogmaals onze ontevredenheid bij Be up kenbaar gemaakt en een aangetekende brief naar de directeur gestuurd waarin staat dat we ontbinding van ons contract willen. Mocht dit niet gaan lukken dan gaan wij verder met ons overleg met mede- gedupeerde van Be up met het oprichten van een stichting zodat we dan via een proces ons gelijk te gaan halen.

Vriendelijke groeten van Harry van Middendorp en Jeanette Hooijer.

Hier dus onze vraag; Bent u ook ontevreden over de verrichtingen van Be up en heeft u misschien ook belangstelling om u aan te melden voor de op te richten stichting over ervaringen met Be up? Mail dan naar jeanettehooijer@hotmail.com samen staan we sterk!

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 111 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.