Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
blue-tik
Goedemiddag,
Via mijn BV ben ik (DGA) actief in de zakelijke dienstverlening. Het bedrijf run ik volledig vanuit mijn thuiskantoor. Het is overigens geen zelfstandige ruimte, simpelweg een kamer in mijn woning. Er is verder geen ander personeel.
Nu ben ik toe aan een nieuwe bureaustoel. Na veel research heb ik mijn oog laten vallen op een zeer bekend merk, kosten voor de bureaustoel zijn rond de €1500,- inc BTW.
Kan ik dit echter gewoon kopen op naam van de BV en in mijn thuiskantoor zetten? Online lees ik over WKR, arbo voorzieningen etc. en dat brengt mij enigszins in verwarring.
Het lijkt mij dat ik de bureaustoel gewoon op naam van de BV kan kopen, de BTW terug kan vragen, de stoel mag afschrijven (eventueel met investeringsaftrek) en hier vervolgens ook zelf op mag werken?
Wie helpt mij op weg?
aangepast door blue-tik