Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ijscoman
ijscoman
Goedendag,
Bus laten maken bij de garage, opgehaald en meteen met de pin betaald en toen opeens "ach mijn printer is kapot" dus de factuur nog niet meegekregen.
Inmiddels 2 maanden verder na enkele keren zeuren om de factuur alsnog te sturen ben ik er een beetje klaar mee hier nog energie in te steken. Het schijnt dat dit bedrijf dit bij meerdere klanten op deze manier doet.
Wat is er mogelijk, zelf de kosten maar opgeven dmv bankafschrift/pinbonnetje (ook btw) en een notitie maken dat dit bedrijf nalaat de factuur in orde te maken met als bewijs de mails en apps met de verzoeken waarop geen reactie is gekomen? Ik kan die man moeilijk aan de haren trekken om iets te laten uitvoeren, geen eens tijd voor dit gedoe.
IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie! https://www.ijstraktatie.nl/
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen