• 0

Gratis boek over zakelijk schrijven voor HL-leden

De afgelopen paar maanden heb ik gewerkt aan een boek dat ondernemers, managers en executives laat zien hoe ze over business kunnen schrijven.

 

Het boek, getiteld “Capture. Deliver. Excel.”, is nu klaar en ik wil alle leden van Higherlevel een gratis digitale kopie aanbieden. Het leest lekker en ziet er nog mooi uit ook!

 

Je kunt het hier downloaden: http://www.capturedeliverexcel.com/

 

Je vraagt je wellicht af wat je aan het boek hebt. Kort gezegd: het leert je jezelf uitdrukken in heldere, gestructureerde en aansprekende taal.

 

Dit kan je helpen bij het delen van je kennis en het verkopen van je diensten en producten. Of, bij het schrijven van copy voor je site of een business plan.

 

Het boek leert je in het bijzonder:

 

-   Hoe de 7 principes van zakelijk schrijven toe te passen;

-   Hoe een effectieve schrijfstrategie te ontwikkelen en uit te voeren;

-   Hoe het schrijfproces te managen.

 

Het boekt heeft al mooie feedback gehad. Jay Conrad Levinson, the ‘vader’ van Guerrilla Marketing, zei dat "what all businesses need the most right now has just been put into words by Ilja van Roon. It should be mandatory reading for anyone in business - beginners and experts alike!"

 

Erg Amerikaans wel :) maar toch mooi om te horen. Ik laat het aan jullie over om uit te zoeken hoe je de lessen en inzichten uit het boek toe kunt passen in je ondernemerschap.

 

Ik geloof ook in delen en ik nodig je uit het boek door te sturen aan mensen die je kent. Wellicht dat er vrienden of collega’s te binnen schieten die iets aan het boek zullen hebben. Stuur ze dan door naar www.capturedeliverexcel.com, waar ze de PDF kunnen downloaden.

 

Ik hoop dat je net zoveel plezier hebt aan het lezen als ik aan het schrijven!

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

16 antwoorden op deze vraag

  • 0

Dank je, misschien kun je het ook nog gaan uitgeven aan scholen. Het enige over zakelijke communicatie wat wij kregen was "een goed rapport" dus als je het nog commercieel wil gebruiken is het benaderen van Hogeschool Windesheim misschien nog wat.

 

Hier ga ik mijn voordeel mee doen ;)

 

 

Link naar reactie
  • 0

Practicing what you preach was bijzonder lastig en ik heb heel veel gehad aan relaties die mee hebben gelezen and who gave me a hard time :)

 

Ik ben zo vaak door de tekst heen geweest om te schaven, aan te passen, om het nog strakker en beter neer te zetten. Op een gegeven moment werd ik knettergek van dat ding :)

 

De eerste reacties zijn mooi trouwens, het lijkt een snaar te raken bij lezers.

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

Hallo Ilja.

 

Je blijft een man van (aangename) verassingen en een m.i. gezonde levensvisie. Prettig je weer (nu virtueel) te ontmoeten. Sla nog regelmatig het PDFje op van je lezing tijdens de innovatiedagen te Den Haag.

Groet,

Kenneth Beeker

Link naar reactie
  • 0

Leuke update:

 

Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste schrijftraining gegeven op basis van het boek, was voor een groep communicatieconsultants van een bekend Nederlands bureau. Ging goed en was leuk!

 

Daarnaast wordt de PDF opgenomen op een DVD van een Engelse magazine voor Apple gebruikers, met een distributie van 17,000.

 

Kijk, dan wordt het leuk ;D

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 109 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.