Ik zit met de gedachte te spelen om een auto aan te schaffen in dezelfde kleur als mijn huisstijl e.d. En dan op de auto het logo van mijn bedrijf te vermelden plus een telefoonnummer of verwijzing naar mijn website. Is dat uit oogpunt van marketing verstandig ofniet? Geen carnavalsauto maar een nette auto. Het is ook in de dienstensector met een nette uitstraling (administratief)
Hoe zien jullie dit? Zou dit een extra bijdrage leveren? Af en toe op strategische plekken neerzetten? We moeten zeker nog groeien!!
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Erwin18
Erwin18
Ik zit met de gedachte te spelen om een auto aan te schaffen in dezelfde kleur als mijn huisstijl e.d. En dan op de auto het logo van mijn bedrijf te vermelden plus een telefoonnummer of verwijzing naar mijn website. Is dat uit oogpunt van marketing verstandig ofniet? Geen carnavalsauto maar een nette auto. Het is ook in de dienstensector met een nette uitstraling (administratief)
Hoe zien jullie dit? Zou dit een extra bijdrage leveren? Af en toe op strategische plekken neerzetten? We moeten zeker nog groeien!!
Ik hoor graag jullie mening.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/8762-reclame-op-auto-goede-marketing/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
36 antwoorden op deze vraag