Erelijst

Populaire inhoud

Toont inhoud met de hoogste reputatie op 19-09-19 in alle zones

  1. Beste Right, Namens de Consumentenbond wil ik graag reageren op je post. Uiteraard kun je voor dit soort vragen altijd contact met ons opnemen. 😊 Als een fabrikant bij ons een licentie heeft afgenomen voor het gebruik van het predicaat Beste koop en/of Beste uit de test voor zijn product, dan mogen de retailers & webshops kosteloos gebruik maken van dit predicaatlogo gedurende de licentieperiode. Stuur anders een email naar licentieaanvraag@consumentenbond.nl, dan stuur ik je het overzicht van producten met een predicaat toe waarvoor de fabrikant een licentie bij ons heeft afgenomen. Mvg, Consumentenbond
    7 punten
  2. *kick* Helaas was bovenstaande ook meteen het laatste bericht van Laura op dit forum. Welk nieuw actief lid zou Vijf Vragen willen beantwoorden? Stuur me een PB, dan draag ik je voor en verzin ik een bonusvraag voor je.
    2 punten
  3. Ik wil alle reageerders hier bedanken voor de tips, suggesties, ideeën en confrontaties met mezelf 😉 Ik heb een besluit genomen om een andere weg te gaan bewandelen met andere merken. Hoezeer ik de gang van zaken ook betreur, er lang bij stil blijven staan lost ook niets op. Bedankt allen voor uw vriendelijke woorden ! Peter
    2 punten
  4. Het topic even gelezen: eens met Hans . En voor een deel kan ik TS ook goed volgen: kleine specialisten zijn de achilleshiel van dit soort audiomerken. Mensen die het hebben over: 'T.S is niet interessant voor importeur, want neemt geen 100 containers tegelijk af', hebben het denk ik niet helemaal begrepen. Ter vergelijk: merken als -ik noem een dwarsstraat- Harman en Miele, zouden niks zijn zonder de vakhandel. Deze specialisten dragen mede zorg voor onderstreping van het 'Premium' imago, waardoor de prijsstelling bij de dozenschuivers ook op een redelijk niveau ligt. Ik denk daarom dat dit meer een kwestie van ongenoegen is: TS heeft zich beklaagt bij de fabrikant over de importeur, en zoiets hakt er natuurlijk enorm in. Tel daarbij op dat de relaties blijkbaar al niet zo lekker liepen, en dit is het gevolg. TS, kop op. U bent een echte ondernemer (vooral dat zelf ontwikkelen van marketingproducten en die showroom vind ik echt top!) en u zult denk ik snel weer een partner vinden waarmee het beter klikt.
    2 punten
  5. En wederom heb jij nog steeds kritiek op de bedrijfsvoering en strategie van fabrikant en distributeur. Je blijft vinden dat ze met jou en jouw formule zaken moeten doen en niet met dozenschuivers. Dat mag je allemaal best vinden, maar je hebt er geen invloed op, dus laat het los en move on....
    2 punten
  6. Zrski, Ben het met je eens. Ook ik steunde zijn standpunten niet, maar het is een schande dat je niet meer het recht zou kunnen hebben om een afwijkende mening te hebben! Wie wil er nu nog de politiek in, of een afwijkende mening hebben, als je voor die mening niet eens uit mag komen zonder levensgevaar? Een verschrikkelijke klap voor de democratie! Hierbij nog enkele andere bronnen om je reactie te geven en in het condoleance register te schrijven: - http://www.fortuyndiscussie.nl - http://www.pim-fortuyn.nl - http://www.condoleance.nl/showreg.php3?id=478 - http://www.icondolement.nl Ronald
    2 punten
  7. 1 punt
  8. Nou, iets minder kans, want de zero is niet zwart of rood...
    1 punt
  9. 1 punt
  10. Als groothandel zijnde is het voor ons soms ook best lastig om met kleine klanten om te gaan. Vaak veel tijd kwijt aan relatief kleine orders. Als het dan ook nog misgaat met de betaling dan is het voor ons ook snel "klaar". Je start soms met een kleine klant, geeft hem/haar een goed prijsniveau/leveringscondities en hoopt dat de klant daarmee wat gaat groeien. Als dat niet lukt, dan is het soms beter dat de klant niet meer rechtstreeks bij de groothandel koopt, maar bij andere klanten van ons die ook wat aan wederverkoop doen. Die zijn daar dan beter voor ingericht. Wellicht speelt dat ook bij jou mee. De distributeur doet blijkbaar graag zaken met grote(re) klanten (lees: heeft moeite met kleine losse orders). Heeft jou in het begin niet de deur gewezen, maar de kans gegeven om te groeien. Mogelijk is dat naar inzicht van de distributeur niet of niet voldoende gelukt.
    1 punt
  11. Even gegoogled, en TS geeft op zijn webstek al aan dat hij geen dealer meer is en legt de situatie aan zijn klanten uit. De wereld van 'audiofielen' (zo is mijn ervaring, althans) is een heel kleine en specifieke niche. Heel veel draait daar om vertrouwen, het delen van passie, en je klant goed helpen. Zowel tussen dealer en importeur als dealer en klant, ontstaan "relaties" van jaren. Je kunt zoiets doen (de vechtjas of handige jongen proberen te spelen door zonder overleg bij collega,s of via de Parallel-Import in te kopen), maar de volgende week sta je weer met hetzelfde ons kent ons clubje van dealers, importeurs en fabrikanten op een beurs of bij een introductie. Het past gewoon niet bij die wereld.
    1 punt
  12. Het gaat om wederkerigheid "wat je geeft krijg je terug" idd geschreven voor hoe je met klanten om kan gaan. maar als je het als je het "achterstevoren" leest zou je het ook kunnen toepassen op leveranciers. 😛
    1 punt
  13. Voor dienstverleners in de zin van de Dienstenrichtlijn (Richtlijn 2006/123/EG) geldt de verplichting tot terhandstelling niet.
    1 punt
  14. Op het eerste gezicht een overzichtelijke, cleane en nette website. Leuke visuals ook, maar ze geven mij geen enkele feeling bij wat het bedrijf nu daadwerkelijk doet en in welke business je zit. Ook mis ik de persoonlijke touch; ik zie nergens foto's van medewerkers en zie niet wie er achter het bedrijf zit (maar dan kan een bewuste keuze zijn).
    1 punt
  15. Je kunt een factuur niet betalen en in plaats van dat je dat alsnog regelt, ga je er ruzie over maken en dan vind je het vreemd dat de leverancier zegt 'ik doe geen zaken meer met je'? Welk in de zakenwereld. Door niet te betalen heb je gegokt en verloren. Ik denk niet dat je iets af kunt dwingen met hoe het nu vertelt.
    1 punt
  16. Je hebt zelf, voor eigen rekening en risico, geinvesteerd. Dat is geen schade die wordt veroorzaakt door de distributeur. Dat heet ondernemerschap.
    1 punt
  17. De 500 privé kilometers zijn hierin niet bepalend, maar de verhouding tussen privé en zakelijk gereden kilometers. Mij lijkt het moeilijk verdedigbaar dat, op het moment dat de betreffende auto als youngtimer wordt gekwalificeerd, het zakelijk gebruik opeens excessief toeneemt. Voor wie wat dieper in de vermogensetikettering wil duiken ... KEUZEVRIJHEID IN DE VERMOGENSETIKETTERING “Een onderzoek naar de noodzaak van het keuzevermogen en de mogelijkheden om dit te laten vervallen”
    0 punten
Deze erelijst is ingesteld op Amsterdam/GMT+02:00
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.