Ga naar inhoud

Het grote Succesvol 2007!!!

Geplaatst:

nonex.nl

Ha, de aftrap! Bij deze allemaal een prettige kerst, en een goed nieuwjaar! Dat er maar veel ondernomen mag worden en we elkaar hier kunnen stimuleren om goede resultaten te behalen. Volgend jaar nemen we de quote 500 over! Cheers!

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Nu al? Wij moeten hier nog aardig wat dagen tot kerst :)

Geplaatst:

nonex.nl

• Auteur

Je hoeft niet te stoppen met werken hoor.... :P Ik heb alleen net mijn stapel kerstkaarten geschreven... dus ik was al in de kerststemming.

Geplaatst:

robberttk

Je kunt nooit te vroeg beginnen toch :-) Ik wens iedereen ook een leuk, succesvol en prettige nieuw jaar, en voor diegenen waar het laatste jaar minder leuk was, een dubbel zo gelukkig nieuw jaar.

Geplaatst:

Wilvon

Ik wens iedereen hier ook alvast een hele fijne kerst. En een geslaagde jaarwisseling. Dat 2007 op zakelijk vlak, maar uiteraard met name ook prive, zeer geslaagd zal zijn.

Wilfred

"No amount of speculation takes the place of experience."

Charles S Peirce (1839-1914)

Collected Papers of C.S. Peirce (1935)

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Nou, ik hou er helemaal niet van, maar vooruit: Volijk Pasen, allemaal! :)

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Niet alles is zaligmakend ....

Mijn boom is al 2x omgevallen ... Voordeel was wel dat de 2e keer optuigen een stuk sneller ging :D

Voor mijn deur staan overdags rije files omdat ik tussen 2 supermarkten in woon en velen als in de X-mas-stress-shopping hangen

's avonds staan daar fuiken, omdat ik midden in het uitgaansleven van Scheveningen woon en de cops daar blaastesten houden

Maar ... ik vind Kerstmis TOP ! Het geeft mij altijd wel een leuk, gezellig en verrassend gevoel.

Ik wens iedereen een super gezellig Kerstmis, een relaxed uiteinde en een zeer succesvol ondernemend 2007 !

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Karen

Je hoeft niet te stoppen met werken hoor....

@ iedereen die nog een berg laatste loodjes heeft liggen die deze week af moeten: Succes ermee...

@ iedereen die dit weekend en/of volgende week gewoon doorwerkt: Je bent vast niet de enige...

@ iedereen: Fijne kerstdagen gewenst. Geniet ervan, je hebt het verdiend!

En voor 2007 wens ik jullie naast de bekende goede gezondheid en persoonlijk geluk, allemaal veel snelbetalende grote klanten en een dagelijkse dosis ondernemersplezier toe. ;D

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Geplaatst:

msteer

Gezellige kerstdagen en succesvol nieuwjaar!

christmas-tree-decorated.jpg

Geplaatst:

Ewout Wolff

Hallo iedereen !

Ik wens jullie een prachtige, inspirerende, spirituele Kerst en een Hoopgevend Nieuwjaar. Dat al jullie wensen uitkomen en alle dromen werkelijkheid.

enne...eet niet teveel de komende tijd. ;)

Geplaatst:

Bachelor

Fijne feestdag en een geweldig 2007 ;D

Geplaatst:

sja123

Fijne kerstdagen en zeer gezond en succesvol 2007

vgr.

Sietse

[edit mod]van foto fotootje gemaakt :) [/edit]

PIC_0019.thumb.jpg.eea1b3e4490421a280c9fb5157a4f0b0.jpg

Geplaatst:

only me

Het is dan nog wel geen 12 uur, maar wil wel alvast iedereen een succesvol 2007 wensen.

Maak er een knallend jaar van.

Strongwood Investigations

bedrijfsrecherche - juridische dienstverlening - particulier recherche - risk management - advocaat ondersteuning

Geplaatst:

Jeroen Schlechter

en ook vanaf het zonnige aruba een heel fijn 2007 ,

dat alle dromen, plannen en ideeen maar mogen uitkomen..

mits er natuurlijk keihard voor gewerkt word ;D ;D

Jeroen Schlechter

Geplaatst:

Dennis K.

Hierbij wil ik alle HL 'ers een succcesvol, gezond en gelukkig 2007 toewensen. :)

Mijn voornemen voor 2007 is meer en actiever te gaan posten op HL, om zodoende een bijdrage te kunnen leveren aan dit forum en al haar gebruikers.

Hebben jullie nog goede voornemens??

Groetjes

Dennis K

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Geplaatst:

qommuniqa

Ook QommuniQa wil alle HL 'ers een succcesvol een gezond en gelukkig en vooral een succesvol 2007 toewensen.

Allerbeste wensen heren en dames!!!!

Geplaatst:

YD01101975

Ik wens ook iedereen een gezond, gelukkig en erg succesvol 2007

Geplaatst:

Eric65

Ik wens iedereen hier op Higher Level veel, heel veel succes toe in het komende jaar met het realiseren van jullie dromen , ga ervoor, en dromen zullen realiteit worden!

Met vriendelijke groet,

Eric Goedhart

Geplaatst:

Mikky Vrolijk

Aan het einde van het jaar denk je Sjoetttttttttt ... dit nog doen, dat nog doen. En nu ... nu hebben we weer 365 dagen om alle plannen uit te voeren.

Ik wens iedereen een HelpvoL 2007 waar we met enthousiasme, fun en passie elkaar ondersteunen, adviseren en motiveren om van ondernemerschap in 2007 een groot succes te maken.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Geplaatst:

Nico Schouten

Ik wens iedereen een gezond en gelukkig 2007.

MAKE YOUR DREAMS COME TRUE

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Bij deze namens alle medewerkers van Zaph een fantastisch 2007 toegewenst! ;D

Geplaatst:

MartinDupuis

• Moderator

Ook namens mij, iedereen een zeer gelukkig 2007 toegewenst. Zowel zakelijk als prive hoop ik dat het iedereen voor de wind gaat.

Groet, Martin

Geplaatst:

joe in clogs

Happy New Year and I would like to wish all the people on the forum a successful 2007.

If at first you dont succeed,

skydiving is not for you.

Geplaatst:

Edward

Bij deze willen wij ook een ieder een heel succesvol 2007 toewensen.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Geplaatst:

Nils de Witte

De beste wensen en onthoud:

BIK IZZZ BJOETIFOEL

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

[glow=red,2,300]De allerbeste wensen voor 2007! Opdat het een heel mooi jaar mag worden![/glow]

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.