Laatst ben ik op het idee gekomen om een webwinkel te beginnen waarin zeer exclusieve merken worden verkocht. Het zullen vooral accesoires zijn die zullen worden verkocht zoals handtasjes, zonnebrillen en cosmetica.
Onder exclusive merken versta ik Gucci, Versace, Prada, Burberry etc.
Ik denk dat dit gaat werken omdat er in Nederland weinig winkels zijn waar deze merken verkocht worden en de prijzen ver onder de winkelprijzen zullen liggen.
Ik zou van jullie graag willen weten of jullie denken dat dit gaat werken, ik wil de site in het Engels en Nederlands laten bouwen dus de klanten hoeven niet persé uit Nederland te komen! ::)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bas.Hellendoorn
Bas.Hellendoorn
Beste mensen,
Laatst ben ik op het idee gekomen om een webwinkel te beginnen waarin zeer exclusieve merken worden verkocht. Het zullen vooral accesoires zijn die zullen worden verkocht zoals handtasjes, zonnebrillen en cosmetica.
Onder exclusive merken versta ik Gucci, Versace, Prada, Burberry etc.
Ik denk dat dit gaat werken omdat er in Nederland weinig winkels zijn waar deze merken verkocht worden en de prijzen ver onder de winkelprijzen zullen liggen.
Ik zou van jullie graag willen weten of jullie denken dat dit gaat werken, ik wil de site in het Engels en Nederlands laten bouwen dus de klanten hoeven niet persé uit Nederland te komen! ::)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/12626-webwinkel-exclusieve-merken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag