Afgelopen 6 weken heb ik een mailling verstuurd naar bedrijven in de branches bouw, industrie, vracht- en persoonsvervoer en gemeenten om mijn product de HealthLife Bloxxes HealthCheck aan te prijzen/ aan te bieden. Dit is/ was voor mij de eerste mailing voor dit product en ben nu een beetje aan het evalueren wat ik beter had kunnen doen, maar ik kom er niet goed uit. In eerste instantie heb ik een brief gestuurd:
Geachte heer/mevrouw ,
Zoals u wellicht uit de media heeft vernomen, is overgewicht op de werkvloer een groot probleem aan het worden. Steeds meer mensen in Nederland hebben overgewicht, wat leidt tot ziekteverzuim en hoge kosten. Dit blijkt uit onderzoek verricht door het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu.
Juist als werkgever wordt van u verlangd steeds meer preventief in te spelen op dergelijke gezondheidsklachten. Mijn bedrijf HealthLIfe Bloxxes kan dan ook veel voor u betekenen. Door middel van de HealthLife Bloxxes HealthCheck kunnen uw werknemers getest worden op bijvoorbeeld hun cholesterol- of bloedsuikergehalte. Wij kunnen daarna een plan opstellen om te hoge waarden omlaag te brengen.
Voor u betekent dit dat u investeert in uw personeel, waarbij een lager ziekteverzuim uw winst is. HealthLife Bloxxes biedt u dan ook een 100% inspanningsgarantie: wij doen ons best uw werknemers zo goed mogelijk te begeleiden en te motiveren om de waarden te verlagen. Echter, de werknemer moet dit zelf ook willen.
Bij deze brief vindt u een flyer van de HealthLife Bloxxes HealthCheck met informatie over de Checks die wij kunnen uitvoeren. Tussen 2 en 4 weken na dagtekening van deze brief nemen wij telefonisch contact met u op om te kijken of er samenwerking mogelijk is.
Met vriendelijke groet,
Romano Sandee
HealthLife Bloxxes
Vervolgens naast de flyer heb ik deze nagebeld met de vraag of er nog vragen zijn, toelichting nodig was en of ze hiervoor intresse hebben. Het grootste deel heeft dan geen intresse. Wat doe ik dan fout? Juist nu wanneer PrincewaterhouseCoopers de bedrijfsgezondheidsprogramma's aanprijst zou ik daar mijn voordeel uit moeten halen. Kortom, hoe wek ik nu juist intresse bij mijn prospect en wat heb ik fout gedaan, waar ik nu van kan leren?
Alvast bedankt voor het feedback/ relativerend klankbord.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Romano Sandee
Romano Sandee
Beste HL-experts,
Afgelopen 6 weken heb ik een mailling verstuurd naar bedrijven in de branches bouw, industrie, vracht- en persoonsvervoer en gemeenten om mijn product de HealthLife Bloxxes HealthCheck aan te prijzen/ aan te bieden. Dit is/ was voor mij de eerste mailing voor dit product en ben nu een beetje aan het evalueren wat ik beter had kunnen doen, maar ik kom er niet goed uit. In eerste instantie heb ik een brief gestuurd:
Vervolgens naast de flyer heb ik deze nagebeld met de vraag of er nog vragen zijn, toelichting nodig was en of ze hiervoor intresse hebben. Het grootste deel heeft dan geen intresse. Wat doe ik dan fout? Juist nu wanneer PrincewaterhouseCoopers de bedrijfsgezondheidsprogramma's aanprijst zou ik daar mijn voordeel uit moeten halen. Kortom, hoe wek ik nu juist intresse bij mijn prospect en wat heb ik fout gedaan, waar ik nu van kan leren?
Alvast bedankt voor het feedback/ relativerend klankbord.
Groet,
Romano Sandee
Massagepraktijk Romano Sandee | Stichting Massage Community
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15812-direct-mailling-wat-heb-ik-fout-gedaan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
107 antwoorden op deze vraag