msteer Geplaatst: 5 november 2008 msteer 1,7k 97 Geplaatst: 5 november 2008 Ziet hoe reclame kan afwijken van de realiteit op http://www.pundo3000.com/htms/1.htm Routeplanner voor meerdere adressen Link naar reactie
r.i.p. Ruben van den Oord Geplaatst: 5 november 2008 r.i.p. Ruben van den Oord 1,6k 692 Geplaatst: 5 november 2008 Ik vind plaatje 057/100 nog het meest overeenkomen met de realiteit. Ziet er smerig uit op de foto en in het echt is het ook niet te vreten... In Memoriam - Ruben van den Oord Link naar reactie
Iwan van Geelen Geplaatst: 5 november 2008 Iwan van Geelen 3,2k 213 Geplaatst: 5 november 2008 Ziet hoe reclame kan afwijken van de realiteit op http://www.pundo3000.com/htms/1.htm waarschuwing niet op de nuchtere maag kijken geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be Link naar reactie
retail Geplaatst: 5 november 2008 retail 1,4k 105 Geplaatst: 5 november 2008 Ik hoop dat ik me lunch binnen kan houden. Link naar reactie
Thijl Geplaatst: 5 november 2008 Thijl 255 41 Geplaatst: 5 november 2008 Dat Mars ijsje kan ik iedereen van harte aanraden! Verder gewoon gore troep, ik ga maar eens een eitje bakken :) Makkelijk en snel online boodschappen bestellen? Dat kan bij Thijl! Twitter | Facebook Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 5 november 2008 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 5 november 2008 Toch zijn er best veel waar het reuze meevalt... wat dat betreft is het in duitsland zo gek nog niet. Zelfde test herhalen met goederen uit de gemiddelde aziatische supermarkt of menukaart is aanzienlijk grappiger ;) Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Armande Geplaatst: 5 november 2008 Armande 64 3 Geplaatst: 5 november 2008 Dit is ook een bekende, met gekrompen kindjes... www.deblijeekster.nl * www.edelsteenkralen.nl * www.steinperlenwelt.de Link naar reactie
Pawelotti Geplaatst: 5 november 2008 Pawelotti 322 55 Geplaatst: 5 november 2008 Komisch concept, ook wel bekend van sterren met en zonder make-up. Ik ben het eens met Ben dat er genoeg helemaal niet slecht uitzien of niet verschillen met wat er gepresenteerd wordt op de verpakking. Behalve qua witbalans en presentatie dan. Ze doen hun best om de producten in de "realiteit" er (ietwat subtiel) slecht uit te laten zien. Vooral iets morsen met inschenken,.. lelijk afsnijden.. en lekker met flits fotograferen voor een naar effect. Link naar reactie
Breedveld Geplaatst: 18 november 2008 Breedveld 1 0 Geplaatst: 18 november 2008 Leuk om te zien dit ja. Die van failblog vind ik ook erg grappig! Als fervent photoshopper kan ik jullie er nog best bij vertellen dat de 'realiteit' kiekjes nog meevallen. Je zou diezelfde voor de gein eens moeten nemen met een goedkope digitale camera. Link naar reactie
Gast Verwijderd account Geplaatst: 21 november 2008 Gast Verwijderd account Geplaatst: 21 november 2008 maar ja de verpakking is het eerste dat je aantrekt, en dan pas ga je het proberen, wanneer de verpakking er al waardeloos en of onaantrekkelijk eruit ziet dan neem je die gok niet eens.. :P Link naar reactie
MvE Geplaatst: 23 november 2008 MvE 47 0 Geplaatst: 23 november 2008 Brrr... het meeste ziet eruit alsof het al een keer gegeten is :P Link naar reactie
Ewout Wolff Geplaatst: 28 november 2008 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 28 november 2008 Bij dit verhaal mag natuurlijk deze briljante video "Dove Evolution" niet ontbreken. Heb je kinderen (vooral meiden zoals ik) in de puberteit, laat zit dit verplicht zien (1 x per week bijv.) : Het laat mooi het verschil zien tussen de foto van het mooie fotomodel op een abri en de realiteit http://www.youtube.com/watch?v=iYhCn0jf46U Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
Maarten Geplaatst: 28 november 2008 Maarten 1,1k 80 Geplaatst: 28 november 2008 Bij dit verhaal mag natuurlijk deze briljante video "Dove Evolution" niet ontbreken. Heb je kinderen (vooral meiden zoals ik) in de puberteit, laat zit dit verplicht zien (1 x per week bijv.) : En wat zeg je er dan bij? Geen Dove gebruiken, helpt toch niet? Ik vind het goede reclames (het zijn er een aantal), maar ik begrijp de insteek van Dove niet helemaal. Een cosemetica bedrijf (Dove / Unilever) wat uitlegd dat de advertenties van cosmetica bedrijven niet helemaal eerlijk zijn en dat je gewoon tevreden moet zijn met hoe je er nu uit ziet. https://www.sslcertificaten.nl | https://www.cryptoshop.nl Link naar reactie
R.I.P. - Benm Geplaatst: 28 november 2008 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 28 november 2008 Het is inderdaad een wat kromme commercial, maar het heeft ze zeker een vracht naamsbekendheid opgeleverd - ik denk dat je het nut (voor dove) daarin moet zoeken. Ik geloof trouwens dat er qua plaatjes van voedingsmiddelen (in nederland) wel een regel is die stelt dat je het plaatje moet kunnen maken met wat er in de verpakking zit... maar daarbij mag je bijv wel de champignons eruit vissen en bovenop de soep leggen om vervolgens de foto te maken. Voeg je er wat aan toe dan moet er 'serveertip' of iets dergelijks bij staan. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie
Bezembinder Geplaatst: 28 november 2008 Bezembinder 48 1 Geplaatst: 28 november 2008 Ach Photoshop en aanverwante programma's is mooi spul om de werkelijkheid te verdraaien. Vroeger koste dat vermogens om te doen en tegenwoordig gaat dat heel wat makkelijker en goedkoper. Ondanks dat ik me ook regelmatig bezig hou met photoshop om afbeeldingen te bewerken, heeft video toch mijn voorkeur. Ook daar valt nog wel wat te verdraaien maar lang niet zoveel als met foto's. Althans niet voor normale prijzen. Dan komt er naar mijn mening meer aan op de echte vakman. Overigens bestaan er ook nog genoeg proffesionals in de fotowereld, alleen de lijn word steeds dunner. www.bezembinderproducties.nl Link naar reactie
Micha van Veen Geplaatst: 28 november 2008 Micha van Veen 1k 216 Geplaatst: 28 november 2008 Ikzelf vind de weg die de marketingmensen van Dove hebben ingeslagen briljant. Een van de weinige campagnes waarbij doelgroep, boodschap en product duidelijk gedefinieerd is. En zij hebben een manier gevonden om de doelgroep aan te spreken welke parallel loopt met een huidige sociaal culturele omslag. Waar voorheen de trend was doorgeslagen naar "fantasy can be reality". Ook jij kan/moet grotere borsten, perfecte heupen, vlak buikje en een egaal gezichtje hebben, welke de modellen/idolen zogenaamd van nature hebben. De norm was gemanipuleerd. Zoals dit natuurlijk altijd wel het geval is, maar de laatste tijd was deze wel erg ongezond.... naar mijn mening. Maar nu zie je dat een realistische gezonde instelling de norm aan het worden is. De tijd van heftige dieeten/chirurgische ingrepen is voorbij, maar de trend is nadenken over normaal gebalanceerd eten. Normaal sporten / actief leven. De definitie van normaal wordt natuurlijk wel gecreeerd door de media, maar deze is wel een stuk reeeler als voorheen. En deze omslag pakt Dove heel goed op om de grootste doelgroep met een realistische boodschap aan te spreken. Mensen met een buikje, sinasappelhuid, kleine borsten en grove huid kunnen zich prettig voelen met de producten van Dove. Prachtig aangezien deze groep al heel lang is vergeten. Want het idee dat iedereen toch hetzelfde luchtje, scrub, lotion wil als nicole kidman, want dan kan je ook er zo uitzien is toch l wel lang overdatum. Dit terwijl iedereen ook wel weet dat zij ook dik volgespoten is met botox en het haar rode haar niet langer als 5 minuten in de zon kan liggen ;) Maar dit is mijn mening www.studio-immo.nl: Identiteit, Marketing en Media Ontwerp www.greenscreenspecialist.nl Greenscreen video en fotografie oplossingen voor op locatie of in onze eigen video studio Volg Studio Immo persoonlijk via twitter: www.twitter.com/studioimmo of op facebook: www.facebook.com/studioimmoreclame Link naar reactie
status Geplaatst: 5 december 2008 status 86 2 Geplaatst: 5 december 2008 moet toch even hieraan denken : de verpakking alles eromheen.. we denken dat het lekker is... maar wat we eigenlijk eten.. ;D matrix - 1999 "You know, I know this steak doesn't exist. I know that when I put it in my mouth, the Matrix is telling my brain that it is juicy and delicious. After nine years, you know what I realize? " Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen