Eens kijken of ik een leuke (inhoudelijke) discussie kan opstarten........
De laatste tijd merk ik bij mezelf dat ik steeds minder enthousiast wordt van de nieuwkomers op HL. In 9 v/d 10 gevallen komt men met een vraag die al tig keer gesteld is, of ze stellen 1 vraag waar een heel topic over geschreven wordt maar ze zich zelf nooit meer laten zien op dit mooie forum.
Ik merk dat ik zelf minder enthousiast wordt om voor de zoveelste keer een nieuweling (zonder verder enige achtergrond te kennen) te helpen met bijv. zijn concurrentiebeding, zeker als ik dan ook nog een negatieve reactie krijg op mijn goedbedoelde advies. Vaak weet je dan al (of heeeeel misschien wel een onterecht vooroordeel) dat de TS nooit meer terug komt en zeker ook niet zal bijdragen aan het voorbestaan v/e forum, namelijk elkaar helpen met adviezen.
Een ander voorbeeldje is een "newbie" die met zijn eerstge vraag komt over mogelijk laten ploffen van 1 van zijn bv's. Hier worden door een aantal users bruikbare tips gegeven, maar ik benader dat anders en ben van mening dat ik zulke adviezen alleen ga geven als ik meer achtegrondinfo van TS weet omdat 'ie bijvoorbeeld al een tijdje actief deelneemt aan het forum.
Graag hoor ik jullie mening (niet over bovenstaande voorbeelden, maar algemeen) wellicht zijn er ideeën om dit anders aan te pakken (mits HL vindt dat er wat aan gedaan moet worden). Het zou ook heel goed kunnen zijn dat ik de enige ben die deze mening heeft, dan is het aan mij om te oordelen wat ik in de toekomst nog doe met HL..........
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ed
Eens kijken of ik een leuke (inhoudelijke) discussie kan opstarten........
De laatste tijd merk ik bij mezelf dat ik steeds minder enthousiast wordt van de nieuwkomers op HL. In 9 v/d 10 gevallen komt men met een vraag die al tig keer gesteld is, of ze stellen 1 vraag waar een heel topic over geschreven wordt maar ze zich zelf nooit meer laten zien op dit mooie forum.
Ik merk dat ik zelf minder enthousiast wordt om voor de zoveelste keer een nieuweling (zonder verder enige achtergrond te kennen) te helpen met bijv. zijn concurrentiebeding, zeker als ik dan ook nog een negatieve reactie krijg op mijn goedbedoelde advies. Vaak weet je dan al (of heeeeel misschien wel een onterecht vooroordeel) dat de TS nooit meer terug komt en zeker ook niet zal bijdragen aan het voorbestaan v/e forum, namelijk elkaar helpen met adviezen.
Een ander voorbeeldje is een "newbie" die met zijn eerstge vraag komt over mogelijk laten ploffen van 1 van zijn bv's. Hier worden door een aantal users bruikbare tips gegeven, maar ik benader dat anders en ben van mening dat ik zulke adviezen alleen ga geven als ik meer achtegrondinfo van TS weet omdat 'ie bijvoorbeeld al een tijdje actief deelneemt aan het forum.
Graag hoor ik jullie mening (niet over bovenstaande voorbeelden, maar algemeen) wellicht zijn er ideeën om dit anders aan te pakken (mits HL vindt dat er wat aan gedaan moet worden). Het zou ook heel goed kunnen zijn dat ik de enige ben die deze mening heeft, dan is het aan mij om te oordelen wat ik in de toekomst nog doe met HL..........
Beter een kleine baas dan een grote chef.......