Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik wacht nog even met aanmelden, ik kom.....

Dan kun je je sowieso alvast aanmelden ! Je ontvangt later pas een email met de vraag met wie je komt 8)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Zal ik ook maar ff meedoen dan om 't gemiddelde wat omlaag te halen?! ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Als er nu ook nog motorrijders bij de jeugd zitten dan is dat helemaal toppie. dit i.v.m. een motorrit die we gaan organiseren voor de Beachparty.

Kan geen motor rijden, maar als je een zijspan hebt, rijd ik wel even mee :D

Als er nu ook nog motorrijders bij de jeugd zitten dan is dat helemaal toppie. dit i.v.m. een motorrit die we gaan organiseren voor de Beachparty.

Kan geen motor rijden, maar als je een zijspan hebt, rijd ik wel even mee :D

Jij wil niet gezien worden op mijn motor ;D

Google maar eens op ratbikes en dan de verroeste uitvoeringen.

Jij wil niet gezien worden op mijn motor ;D

Google maar eens op ratbikes en dan de verroeste uitvoeringen.

Nou, hoe het eruit ziet maakt me niet zo gek veel uit ;) Maar Ik vind deze wel een prachtig voorbeeld van jouw ratbike :P

Helaas,

Hoe graag ik ook wil komen (genietend op mijn motor) maar ik kan niet, althans niet op donderdag 25 juni.

Deze dag is er namelijk de uitreiking van de business challenge van ' New Venture' waar ik aan mee doe.

Mocht het toch een andere dag worden dan van harte, de vrijdag zou bv kunnen......maak je er een 'casual friday' van die tot laat in de avond kan duren.

Succes en met groet,

Rick

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Ik hoop ter zijner tijd ook met iemand mee te kunnen rijden richting bijv. de binnenstad. Ik zit er zelf aan te denken die dag een Stay Okay hotel van ca. 25 euro te boeken ofzoiets :)

Wellicht zijn er meer HL-ers die hier iets in zien?

Ik ben erbij, geen motorrijder maar nog wel (net) onder de 30 :)

En dat er op een strand niet gezwommen wordt dat moeten we nog zien natuurlijk... ;) Afhankelijk van het weer!

Lijkt me erg gezellig en bijzonder iedereen face-to-face te zien,

Groeten, Arthur

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar