Higherlevel.nl goes to the beach !

Aanbevolen berichten

Is er trouwens al een avondvullend programma bekend (behalve de stand-up-comedian)?

Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik kom. Tot welke datum kan men zich inschrijven?

Dit zie ik namelijk nergens vermeld staan.

 

Wat me opvalt is dat er vrij weinig vrouwelijke aanmeldingen zijn, in totaal maar 2 :-\

 

Misschien moeten we toch maar eens de hulp inroepen van George Clooney ;D

 

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Aajnmelden kan tot 2 weken voor aanvang (11 juni),

Inhoudelijk programma is nog niet compleet. Het dient wel een leuke mix te zijn voor ook de vriendin/vriend en/of die speciale persoon in jouw omgeving die jij enorm waardeert. Deze personen kunnen dan ook onder elkaar informatie uitwisselen wat zij ervaren binnen de sociale sfeer met jullie als ondernemers. Maar zijn niet altijd personen die naar puur inhoudelijke ondernemersissues luisteren (m.b.t. programma-inhoud).

Qua “vrouwengehalte”. Ttsja… over het algemeen is het ondernemerswereld een mannenwereld. Ook bij ervaring als ik op off line netwerkbijeenkomsten aanwezig ben. Ik ga er bij het Beach event niet vanuit dat ze allemaal vrijgezel zijn en hun vrouw/vriendin meenemen ;)

 

Naast het inhoudelijke programma is het met name om te netwerken. Elkaar te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Hét belangrijke programma-onderdeel welke jullie zelf invullen.

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Wat mij betreft hoeft het inhoudelijke gedeelte ook niet zo lang... als het al moet!

Wat me leukt lijkt zijn vooral wat verhalen van de mensen zie (lang) bij HL betrokken zijn, om te horen wat het nou eigenlijk inhoud en om elkaar te leren kennen. Ik hoef geen paneldiscussies over de invloed van de recessie op ondernemend nederland o.i.d..... maar een paar mooie verhalen van ondernemers of innovaties vind ik altijd leuk om te horen.

 

En als iemand vind dat er te weinig vrouwen komen dan neemt hij/zij er toch gewoon een paar mee? ;)

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie

Aajnmelden kan tot 2 weken voor aanvang (11 juni),

Inhoudelijk programma is nog niet compleet. Het dient wel een leuke mix te zijn voor ook de vriendin/vriend en/of die speciale persoon in jouw omgeving die jij enorm waardeert. Deze personen kunnen dan ook onder elkaar informatie uitwisselen wat zij ervaren binnen de sociale sfeer met jullie als ondernemers. Maar zijn niet altijd personen die naar puur inhoudelijke ondernemersissues luisteren (m.b.t. programma-inhoud).

Qua “vrouwengehalte”. Ttsja… over het algemeen is het ondernemerswereld een mannenwereld. Ook bij ervaring als ik op off line netwerkbijeenkomsten aanwezig ben. Ik ga er bij het Beach event niet vanuit dat ze allemaal vrijgezel zijn en hun vrouw/vriendin meenemen ;)

 

Naast het inhoudelijke programma is het met name om te netwerken. Elkaar te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen. Hét belangrijke programma-onderdeel welke jullie zelf invullen.

 

 

 

Misschien moeten we tegen die tijd een Tweurtocht houden naar de locatie toe... :P

 

Tegen die tijd ben ik er expert in :D

Link naar reactie

Kan ook simpel, hoor.

 

Heb ooit aan iedereen gevraagd bij een bijeenkomst om naast zijn/haar naam de meest vreemde hobby of meest bijzondere activiteit te zetten, die de mensen hadden. Heb je meteen een aanknopingspunt voor een gesprek.

 

Ik merk trouwens wel, dat het zou helpen bij dit soort meetings als iedereen zijn profile lekker had gevuld : dan loop je ook minder te zoeken dadelijk.

Link naar reactie

Ik zat meer te denken aan bijv. een groot wit bord met aan de ene kant "VRAAG" en aan de andere kant "ANTWOORD" - ik ben nl. nog steeds verbaasd hoe goed (internet) sociale netwerken werken. En het zou mij niet verbazen als je zo'n mini-markt hebt, dat je dan ook zakelijk een goede bijeenkomst kan hebben.

 

Mijn shirt zegt : "I Power HL"

 

TwaBla had ooit het idee om shirts te maken met erop : "HL's Angels" voor de mods. ;D

Link naar reactie

Ik merk trouwens wel, dat het zou helpen bij dit soort meetings als iedereen zijn profile lekker had gevuld : dan loop je ook minder te zoeken dadelijk.

Dat lijkt me ook erg fijn, dan kan iedereen van tevoren al kijken wie er komen, en bedenken dat je die toch zeker nog even die ene vraag wil stellen. (en ook foto aub!)

 

Als iedereen iig zijn visitekaartje meeneemt zodat je die kan opprikken (met een veiligheidsspeld? Dan kunnen we tenminste herinneren wie je bent en hoef ik niet heel hard te oefenen op namen herinneren ;)

Startup coach | Pitchtrainer | Spreker | Presentator | www.arthurtolsma.nl

Schrijver van Startups & Downs. Fouten, successen en lessen van een ambitieuze ondernemer

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 222 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.