Oef!!! Dat ging maar net goed...
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
r.i.p. Ruben van den Oord
r.i.p. Ruben van den Oord
Na de GroteYess, de Kleine Yes en de Aaaaarch!!! - rubrieken, is het tijd voor een nieuw centraal topic: Oef!!! Dat ging maar net goed. Bijna dagelijk kom je als ondernemer in situaties terecht die -als het verkeerd uitpakt- misschien wel het einde van je bedrijf, de relatie met je klant of het vertrek van je beste werknemer zou kunnen betekenen. Op zijn minst zou het een bak geld gaan kosten. Dit zijn de situaties waar het op een knap staatle ondernemerskwaliteiten aankomt. Of misschien heb je met een gezonde portie bluf je er doorheen geslagen. En misschien had je gewoon scheitmazzel. Hoe dan ook, dit is de plek waar het oog van de naald zich in alle glorie kan presenteren.
Om dan maar meteen de aftrap te geven:
Ik neem aan dat iedereen gisteren het nieuws wel heeft gevolgd. In Alphen aan den Rijn is een matrassenfabriek tot aan de grond toe uitgebrand. Naast die matrassenfabriek is een febrikant van smeermiddelen, industriële reinigers en andere licht ontvlambare stoffen gevestigd. En wie is de overbuurman van deze hemische fabriek? Yours truely. En Joost Schravendeel. Joost was al eerder op de avond naar kantoor gereden om de backups veilig te stellen, maar ik moest van verder komen. Eenmaal ter plaatse bleek dat alles in een straal van 1500m was afgezet. No Way José! Jij gaat helemaal geen backups en dossiers halen.
Gelukkig waren er nog mensen in het pand die met telefonische instructie mijnerzijds mijn dossiers en backups konden meenemen. De brand was snel onder controle, dus achteraf viel het wel mee. Maar ik moet er niet aan denken als de chemische opslag de lucht in was gegaan. Herinnert u zich Enschede nog? Zoiets dus....
In Memoriam - Ruben van den Oord
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag