Ik speur dagelijks tientallen sites van bedrijven af op zoek naar potentiële klanten, interessante ondernemingen en leuke ideeën die ik wil volgen.
Steeds vaker kom ik op sites de volgende tekst tegen "wij zijn een dynamische organisatie" er lijkt sprake te zijn van een dynamische organisatie hyperinflatie op het internet. Ik vind dit ondertussen een flinke dooddoener geworden. Nu zijn er nog een aantal van dit soort termen die ik vaak tegenkom en daardoor worden ze zo verschrikkelijk weinig zeggend. Nu lijkt het mij wel aardig om hier een lijst aan te leggen met te vermijden termen; in dat kader vraag ik mij dan ook af:
Van welke ronkende webteksten gaan uw nekharen overeind staan?
www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.
www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
seb
seb
Ik speur dagelijks tientallen sites van bedrijven af op zoek naar potentiële klanten, interessante ondernemingen en leuke ideeën die ik wil volgen.
Steeds vaker kom ik op sites de volgende tekst tegen "wij zijn een dynamische organisatie" er lijkt sprake te zijn van een dynamische organisatie hyperinflatie op het internet. Ik vind dit ondertussen een flinke dooddoener geworden. Nu zijn er nog een aantal van dit soort termen die ik vaak tegenkom en daardoor worden ze zo verschrikkelijk weinig zeggend. Nu lijkt het mij wel aardig om hier een lijst aan te leggen met te vermijden termen; in dat kader vraag ik mij dan ook af:
Van welke ronkende webteksten gaan uw nekharen overeind staan?
www.pitchparrot.com - Wij vertellen jouw verhaal in een pakkende animatie van één minuut.
www.zeauw.nl - Effectieve websites en webapplicaties.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20205-de-dynamische-organisatie-dooddoeners-op-internet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag