Begin oktober ben ik gestart met mijn bedrijf More bedrijfskleding. Ik werk vanuit thuis en probeer vanuit hier iets op te bouwen. Naast mijn bedrijf heb ik een parttime baan. Ik zoek tips en adviezen voor het promoten van mijn bedrijf. Ik heb een website welke nog niet helemaal is afgerond, maar waar ik zelf hard aan werk: www.morecf.nl
Alle tips zijn welkom!
Tevens zou ik graag enkele tips willen over aquisitie. Omdat ik vanuit thuis werk is het lastig om klanten te ontvangen, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
AangepastProfiel01
AangepastProfiel01
Begin oktober ben ik gestart met mijn bedrijf More bedrijfskleding. Ik werk vanuit thuis en probeer vanuit hier iets op te bouwen. Naast mijn bedrijf heb ik een parttime baan. Ik zoek tips en adviezen voor het promoten van mijn bedrijf. Ik heb een website welke nog niet helemaal is afgerond, maar waar ik zelf hard aan werk: www.morecf.nl
Alle tips zijn welkom!
Tevens zou ik graag enkele tips willen over aquisitie. Omdat ik vanuit thuis werk is het lastig om klanten te ontvangen, hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Edit, bijlage verwijderd ivm te groot voor forum.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/20295-de-start-van-mijn-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag