Aanbevolen berichten

Dan geef ik maar de eerste opzet :P

Ik kom van uit Breda en heb 1 plek over.

Een klein stukje omrijden is echter ook geen probleem.

MOD EDIT: betreft dit evenement:

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=20;action=display;threadid=27663

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/23131-het-grote-skyhigh-carpool-topic/
Delen op andere sites

En wellicht handig om even de grote steden die je onderweg passeert erbij te zetten (niet dat ik geografisch zo zwak ben trouwens maar bijvoorbeeld uit apeldoorn zijn meerdere routes mogelijk)

Frans

Als iemand door utrecht komt over de A12 heb ik wel interesse in een lift... of indien ik met niemand meelift kan ik iemand oppikken tussen utrecht en rdam, al vermoed ik dat er weinig tussen zit afgezien van gouda :)

Hoi

zoals al eerder aangegeven: vanuit Alkmaar rij ik met een aantal zitplaatsen (1 met optie ....) naar R'dam.

nav vorige schrijver: niet-roken vervoer!

GJ

Best een goed idee, zon carpooltopic.

Ja, geweldig..... :-\

Hebben we net met een paar man de auto van Ronny vol, vraagt hij net wie er eigenlijk TERUG rijd........ ;D ;D

Tja... ik denk dat iedereen het liefst zn eigen wagen bestuurt ;)

Niet dat ik er problemen mee heb iemand bijv tot utrecht te rijden waarna hij zelf verder stuurt, maar een ietwat nachtblinde chauffeur is niet geinig ;)

Tja... ik denk dat iedereen het liefst zn eigen wagen bestuurt ;)

Niet wanneer de bob wel héén wil rijden, maar niet terug !

Maar het was een geintje van Ron, en ik vond m errug leuk !

Hoi,

Sorry voor overspannen verwachtingen .............., maar ik zit 26-27 nov in Parijs voor een training (gisteren pas besloten) dus mijn aanwezigheid icm een lift vanuit Alkmaar moet ik intrekken.

GJ

Ik heb ook de mogelijkheden om mensen mee te nemen.

Route zal zijn:

Leeuwarden

Heerenveen

Joure

Lemmer

Lelystad

Almere

Hilversum

Utrecht

Den Haag

Rotterdam

Er mag gerookt worden, als er daarentegen iemand mee rijdt die last heeft van rook, dan stellen we netjes een rookverbod in (ben zelf een roker ;) )

Aanvang van de reis vanuit Leeuwarden zal rond 16.00 uur zijn, terugreis aan het einde van het evenement.

Route zal zijn:

Leeuwarden

Heerenveen

Joure

Lemmer

Lelystad

Almere

Hilversum

Utrecht

Den Haag

Rotterdam

Den Haag??? Wil je nog meer kilometers maken?? Je kan vanuit Utrecht de A12 richting Den Haag en bij Gouda de A20 richting Rotterdam nemen en dan ligt het aan je Henk-Henk of je bekendheid in Rotterdam hoe je vanaf de snelweg naar de Euromast rijdt. Ik kan je wel een opzetje geven daarvoor.

Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)

Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen

http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance

Den Haag??? Wil je nog meer kilometers maken?? Je kan vanuit Utrecht de A12 richting Den Haag en bij Gouda de A20 richting Rotterdam nemen en dan ligt het aan je Henk-Henk of je bekendheid in Rotterdam hoe je vanaf de snelweg naar de Euromast rijdt. Ik kan je wel een opzetje geven daarvoor.

Klopt, foutje mijnerzijds, vanaf Utrecht "richting Den Haag", maar ruim voor die tijd naar Rotterdam afslaan ;)

Bedankt voor het melden.

ik heb 's middags opnames in Wassenaar, heenweg dus geen plek.

maar rijdt 's avonds (niet al te laat, max. 23.00) terug naar Alkmaar.

Roken mag :-)

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Wijze oude man |Mentor | Pitcholoog (c)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar