Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ewout Wolff
Elke gemeenschap van mensen komt deze maand bij elkaar bij Kerstdiners.
Als een manier om het jaar te sluiten, om gezamenlijk informeel bij elkaar te zijn en om 2009 te evalueren.
Dus ga ik in 2010 een HigherLevel-Kerstdiner organiseren.
Wellicht nu nog wat vroeg, daarom vraag ik aan iedereen: welke 10 Higher Levelaars zou je voor jouw HL Kerstdiner uitnodigen en waarom ?
Om te beginnen :
Welke criteria?
Er zijn natuurlijk diverse manieren om te kijken naar je diner. De meest gezellige mensen (altijd leuk), je bekenden (iets te gemakkelijk) en je collega's (als mods zijn we net op 10 december bij elkaar gekomen dus dat hoeft even niet).
Mijn Kerstdiner genodigden:
1. Joop de Kock (vanwege zijn moed om hier op HL zijn uitvinding en bedrijf in wording te beschrijven)
2. Annedien Hoen (die mij vanwege haar volkomen open bijdragen liet interesseren voor HL, met wie ik marketingforum.nl heb geprobeerd en haar nog steeds een inspiratie vind)
3. Arthur Tolsma (omdat hij bij de HL BBQ met mij in zee dook, gezellig bier drinkt en in de finale staat van "Bij ons in de BV")
4. Pawelotti (omdat hij bij de HL BBQ met mij in zee dook, gezellig bier drinkt en we nog steeds moeten praten)
5. Frank86 (omdat hij net nieuw is en zich zeer interesseert voor Innovatie)
6. Henk de Greef (omdat ik hem nog niet eerder ontmoet heb)
7. Msteer (omdat ik benieuwd ben hoe hij omgaat met Wisdom of the Crowds en hem nog niet eerder ontmoet heb)
8. Manon GJ (omdat het verfrissend is: een actieve vrouwelijke ondernemer in M&A en biologische baby producten)
9. Zeemeeuw (omdat ik het nieuws van zijn restaurant/winkel wil horen)
10. Linda Spaanbroek (omdat ik haar alleen ken van haar Columns en nu wel meer wil weten van haar)
Wie zou jij uitnodigen ?
Online marketing manager Onedaycompany
http://twitter.com/ewoutwolff