Ook een topic voor de meest slehte slogans/acties.
Ook hier geen ruimte voor eigen slogan's/actie's. Het is wel verplicht je mening te motiveren en niet alleen maar een bedrijf zwart maken:
Hij komt niet van mij, maar van Roel Jongman welke hem tegenkwam op een site voor boekhouding:
(overigens heeft davilex wel een leuke maar pijnlijk ware slogan als ik jou ervaring zo lees: wij bieden geen garantie voor de toekomst... ...maar wel inzicht in het verleden)
oef volgens mij een marketing man die even de weg kwijt was.. "geen garantie" in een slogan gebruiken is niet echt goede productassociatie.. want alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Zomaar iemand
Als gevolg aan dit topic
Ook een topic voor de meest slehte slogans/acties.
Ook hier geen ruimte voor eigen slogan's/actie's. Het is wel verplicht je mening te motiveren en niet alleen maar een bedrijf zwart maken:
Hij komt niet van mij, maar van Roel Jongman welke hem tegenkwam op een site voor boekhouding:
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/26157-slechte-marketing-slogansactie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag