Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
dennis12
dennis12
Om te beginnen ik weet even niet zo goed waar ik dit topic het beste kan plaatsen. Ik hoop dat het op de juiste plaats staat. :)
Op dit moment verzenden wij al onze facturen per e-mail, dit gaat volledig automatische via ons Factuur programma.
Dit doen wij al ruim 4 jaar zo, elke dag om 0:00 uur worden onze facturen verzonden.
Nu betaald de helft van de klanten pas na de eerste herinnering (ook per e-mail om 0:00 overigens).
Waarschijnlijk komt dit omdat deze de factuur gewoon "vergeten".
Onze stagair kwam met het idee om Facturen overdag te verzenden rond een uur of 11 's morgens.
En bij herinneringen en aanmaningen ook automatische een SMS te versturen.
De eerste optie lijkt mij wel een goed idee, welk tijdstip zouden jullie de factuur sturen?
Bij de tweede optie heb ik enige twijfel; De klant krijg dan 2 maal de herinnering per e-mail en SMS. Dat komt wel heel dringerig over?
Ik ben benieuwd naar jullie visie hierop.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/33552-tijdstip-facturen-sturen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
36 antwoorden op deze vraag