Weer een bedrijf ontdekt die zonder mijn toestemming mijn foto's van artikelen heeft gebruikt in zijn webwinkel. Dit is in de 1 1/2 jaar dat wij onze webwinkel hebben al vaker voorgekomen.
Ik wil eigenlijk geen watermerk over de foto's zetten, omdat het de foto's niet ten goede komt. Maar ik denk dat ik er niet onder uit kom!
Ik heb de eigenaar van het bedrijf hierover aangeschreven. Deze heeft niet op mijn email gereageerd, maar heeft de foto wel gefotoshopt en heeft de achtergrond wit gemaakt.
Ik erger me stijf aan die mensen die zonder te vragen mijn foto's gebruiken!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DroomDecor
DroomDecor
Weer een bedrijf ontdekt die zonder mijn toestemming mijn foto's van artikelen heeft gebruikt in zijn webwinkel. Dit is in de 1 1/2 jaar dat wij onze webwinkel hebben al vaker voorgekomen.
Ik wil eigenlijk geen watermerk over de foto's zetten, omdat het de foto's niet ten goede komt. Maar ik denk dat ik er niet onder uit kom!
Ik heb de eigenaar van het bedrijf hierover aangeschreven. Deze heeft niet op mijn email gereageerd, maar heeft de foto wel gefotoshopt en heeft de achtergrond wit gemaakt.
Ik erger me stijf aan die mensen die zonder te vragen mijn foto's gebruiken!
Hebben meer bedrijven hier last van?
Groetjes,
Reinie
DroomDecor
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
47 antwoorden op deze vraag