• 0

Met welke software versturen jullie nieuwsbrieven?

Hoi Forumgenoten,

 

Omdat ik binnenkort de eerste nieuwsbrief eruit wil gooien heb ik even onderzoek gedaan naar de mogelijkheden.

Ik bleef via http://www.ilovefreesoftware.com/11/featured/5-best-free-email-newsletter-software.html

het langst hangen eigenlijk op

 

sendemails.com

 

zijn mensen hiermee bekend? zijn dit echt 200 e-mails per maand gratis, zonder addertjes onder het gras?

En, weet iemand of dit ook compleet gratis kan voor de mac? :-[

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

13 antwoorden op deze vraag

  • 0

Zelf ook goede ervaringen met budgetmailer,

makkelijk & overzichtelijk en betaalbaar.

 

Daarnaast gebruik ik (recent) Infinite Responder; meer gericht op het herhaaldelijk versturen van mails & followups hierop (http://infinite.ibasics.biz) draait vanaf eigen hosting dus geen limiet of kosten , nadeel is dat reportage hierbij mist (geen inzicht of mails geopend zijn e.d. ) en dat de editor beperkt is maar dat hangt natuurlijk van het type mailing af wat je wilt gaan verzenden.

 

Mwebsite Mobiele websites

Met Mwebsite worden bezoekers die uw website met hun smartphone bezoeken, direct doorgestuurd naar uw mobiele Mwebsite.

Link naar reactie
  • 0

De keuze van de software wordt mede bepaalt door datgene wat je er mee wilt doen. Alleen een nieuwsbrief versturen? Dat kan met heel veel (gratis) pakketten. Wil je ook statistieken van hoeveel er gelezen worden, hoeveel er doorgeklikt wordt, afmeldingen, etc.? Dan zijn er veel minder pakketten beschikbaar. De vraag is dus wat je zoekt.

Link naar reactie
  • 0

nooit geweten dat hier software voor was, ik dacht dat mensen gewoon via een database (excell of outlook) een groepsemail verstuurde.

 

Ik wil dit zelf ook gaan doen, maar schijnbaar moet ik me toch gaan inlezen hierover. Ben daarom ook erg nieuwsgierig naar welke softwarepakketten er nog meer gebruikt worden.

Link naar reactie
  • 0

wij gebruiken sinds kort mailchimp (10USD per maand of 0,03 USD per mail) en dat werkt uitstekend.

 

Je kunt relatief eenvoudig (beetje HTML kennis is nooit weg) je eigen format opmaken en met behulp van "bouwblokken" tekst en plaatjes toevoegen. After sales en technische service is erg goed. Inzicht a la google analytics: top.

 

kortom: erg tevreden

Link naar reactie
  • 0

wij gebruiken sinds kort mailchimp (10USD per maand of 0,03 USD per mail) en dat werkt uitstekend.

 

Je kunt relatief eenvoudig (beetje HTML kennis is nooit weg) je eigen format opmaken en met behulp van "bouwblokken" tekst en plaatjes toevoegen. After sales en technische service is erg goed. Inzicht a la google analytics: top.

 

kortom: erg tevreden

 

Nog een thumbs-up voor Mailchimp, tevreden gebruiker hier. Tot 2000 mails per maand is het gratis, overigens.

 

Een andere grote speler in de markt is Aweber maar daar heb ik geen ervaringen mee (behalve als ontvanger ::)

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet hoe je je website hebt draaien, maar sommige (of misschien alle?) CMS systemen bieden ondersteuning voor het versturen van nieuwsbrieven door middel van plugins.

 

Joomla heeft hier sowieso mogelijkheden voor. Wordpress en Drupal vast ook wel, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

3D In Your Hands | 3D Visualisatie Bureau

3D Visualisaties, 3D Animaties en 3D Presentaties

http://www.3dinyourhands.nl

Link naar reactie
  • 0

Wordpress en Drupal vast ook wel, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

 

Wordpress heeft eveneens (een scala aan) plugins hiervoor maar een groot gedeelte van deze plugins werkt op basis van blogusers, waardoor ik zelf de ervaring heb dat het snel opzetten van een eenvoudige losse maillist nogal omslachtig is.

Mwebsite Mobiele websites

Met Mwebsite worden bezoekers die uw website met hun smartphone bezoeken, direct doorgestuurd naar uw mobiele Mwebsite.

Link naar reactie
  • 0

Mijn persoonlijke favoriet is: your mailing list provider (YMLP).

 

Je kan er echt alles mee, voordelig en eenvoudig in gebruik. Heeft ook een gratis versie.

 

Contacten zijn zeer eenvoudig te importeren, formulieren zijn eenvoudig te maken en plaatsen op je site, etc.

 

Gebruik het zowel voor kleine als grotere klanten.

Think Twice | Systeem -/ netwerkbeheer | Cloud computing | Websites | Webshops (Opencart)

Vernieuwde webshop!: Hulpmiddelen voor ouderen

Link naar reactie
  • 0

Wordpress en Drupal vast ook wel, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.

 

Wordpress heeft eveneens (een scala aan) plugins hiervoor maar een groot gedeelte van deze plugins werkt op basis van blogusers, waardoor ik zelf de ervaring heb dat het snel opzetten van een eenvoudige losse maillist nogal omslachtig is.

 

En sommige plugins vereisen een uitgaande mail server. Oppassen daarmee dat je niet als spammer wordt aangemerkt.

 

Ik werk altijd prettig met MailChimp. (voor klanten dan, heb zelf geen nieuwsbrief)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.