Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Zomaar iemand
Ik zit met een moeilijk probleem.
A.s. vrijdag hebben wij in een niet nader te noemen bedrijf een evenement. Dit evenement doen wij regelmatig, waardoor wij inmiddels de sleutel hebben en normaal gesproken gewoon opbouwen, soundchecken en vervolgens aan het eind van de middag het evenement houden.
Nu heb ik uit een zeer betrouwbare bron begrepen dat de directeur plotseling in overleden, dit bericht blijkt na navraag ook te kloppen. Nu denk ik dat het evenement niet door zal gaan, maar ik weet het niet zeker, het zou namelijk ook kunnen dat ze het evenement gaan gebruiken om het nieuws naar buiten te brengen.
Ik kan mijn opdrachtgever niet bereiken en eigenlijk kan ik niemand bereiken die enig uitsluitsel zou kunnen geven.
Het gaat mij niet om het geld of eventuele contracten, hier ben ik nogal makkelijk in. Het is overmacht en bovendien een hele vervelende situatie. Dus er zal vanuit mijn kant geen rekening komen als het niet doorgaat, ook niet als het 1 minuut van te voren niet door blijkt te gaan (stukje fatsoenlijkheid en klantenbinding).
Maar wat nu te doen als ik vrijdga nog niemand heb gesproken. Doorgaan en de hal verbouwen kan op veel onbegrip stuiten, maar niet op komen dagen terwijl ze er op rekenen ook.
Doen alsof mijn neus bloed en gewoon gaan kan niet meer, want er zijn al diverse mensen die weten dat ik het weet. Ik ben zelfs vandaag langs gegaan om te kijken of ik op die manier meer te weten kan komen. Maar er was niemand bereikbaar. En op mijn terugbel verzoeken wordt (nog) niet gereageerd.
Wat zouden jullie doen?
[titel aangepast - mod]